Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge ønsket å kjøpe en mac. Begynner i 3. klasse på videregående til høsten og da er det greit å ha en bærbar..

Men spørsmålet er om det kommer en ny MacBook veldig snart og at det er dumt å kjøpe nå? MacBooken har jo vert på markdedet en stund.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes du egentlig bør kjøpe nå. Tror ikke det skjer noen store endringer i nærmeste framtid. Flere antok jo at steve jobs skulle annonsere noe på wwdc i juni, men så vidt jeg vet skjedde ikke dette. Jeg kjøpte macbook i mai, og angrer ikke et sekund. Den kommer jo med Leopard. Så sånn sett er den ganske oppdatert.

Gjest Hokuspokus
Skrevet

Kommer nok ingen ny macbook før på senhøsten/vintern.

Apple har egentlig akkurat oppgradert denne som er nå.

Apple har vel mer enn nok fortiden med å vise fram iPhone.

Så ja, du kan trygt kjøpe nå!

Mac brukes jo ikke akkurat mye til spilling. så det å velge en prosessor med flere kjerner er lurt dersom du jobber mye med grafisk, adobe etc.

Ellers så har jeg mac som bærebar selv og syns det er helt fantastisk.

Sverger til PC som stasjonær og mac som bærebar! livet kan ikke bli bedre :P

• 1 måned senere...
Skrevet

Umulig å si om det kommer en oppdatering snart, men at det kommer - det er jo sikkert. Vanligvis oppdateres maskinene ca 2 ganger årlig, siste oppdatering på macbooken var i mars, snart et halvt år siden.

Sansynligvis vil oppdateringen være svært liten, og folk flest vil ikke merke særlig forskjell på det.

Trenger du en maskin nå, ville jeg kjøpt den nå. det vil uansett alltid komme noe nytt. Har du tid til å vente, så gjør du det - for det kommer som sagt noe nytt, og helt sikkert noe i løpet av siste del av året. Men det kan ta flere måneder, eller det kan komme i morra ;)

Ta med deg skolebevis, så får du studentrabatt på maskinen (dette gjelder i alle fall eplehhuset)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...