Gå til innhold

Olabukser for oss med former

Gjest Gjest_Fortvilet_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fortvilet_*

Noen som har forslag til butikker i vestfold som fører olabukser som er for oss med litt former, men som ikke er så store at det er snakk om "stor mote". Jeg bruker ca 40-42 og har litt lår og rompe, det er nesten umulig å finne olabukser. Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple

Jeg har samme problem som deg. Er også ca 40-42, men har store lår og rumpe. Går jeg på Carlings eller JC, får jeg ikke buksene over lårene, og blir helt deprimert.

Men forrige uke fant jeg flere jeans som passet, og det var i merket "Street One". Når jeg prøver andre jeans må jeg opp i 34'' i livet uten å få dem over lårene, men disse passet i 32''!!! Og de sitter kjempefint på meg. Er så fornøyd!

Prøvde også noen i merket "Mapp", som passet greit, men syntes stoffet var litt tynt og "pløsete", så de likte jeg ikke så godt, men dama i butikken sa at de var veldig populære.

Jeg kjøpte mine på Buksesmekken i Kristiansand, men vet dessverre ikke hvilke andre butikker som selger dem. Kanskje noen andre vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forrige uke fant jeg flere jeans som passet, og det var i merket "Street One". Når jeg prøver andre jeans må jeg opp i 34'' i livet uten å få dem over lårene, men disse passet i 32''!!! Og de sitter kjempefint på meg. Er så fornøyd!

"Street one" tror jeg de har på Lene V og..

Ble plutselig litt usikker her, så arrester meg hvis jeg tar helt feil.

Og Lene V har de vel i de fleste byene i Vestfold. Ihvertfall Tønsberg og Larvik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ tjøme får du kjøpt bukser for former:D søsteren min har stor rumpe og store lår og hun handler nestne bare der (de har buksene andre steder også, men de er jo så hyggelig der i tillegg) butikken heter Port Ami og merket på buksene er JQ (eller Jonny Q) Jeg brukte det merket før, men da kiloene rant av satt de ikke like pent, synd for de har mange fine bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ tjøme får du kjøpt bukser for former:D søsteren min har stor rumpe og store lår og hun handler nestne bare der (de har buksene andre steder også, men de er jo så hyggelig der i tillegg) butikken heter Port Ami og merket på buksene er JQ (eller Jonny Q) Jeg brukte det merket før, men da kiloene rant av satt de ikke like pent, synd for de har mange fine bukser.

Har de bukser for tynne med litt hofter og rumpe og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sjekke opp Street One og johnny Q. Er også str. 42 og bruker 33". Hadde vært herlig å gå i bukse igjen:) Har en bukse som sitter kjempefint og som jeg føler meg veldig bra i, og den er fra Blend She:)

Men hvor selger de johnny Q utenom på tjøme da? hvilke butikk kjeder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...