Gå til innhold

kondom str

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

noen som kan svare meg på hvilke kondomer som er litt større enn f.eks profil og lignende?

de blir liksom for trange,slik at vi ikke får den helt på...

bruker vanligvis p-piller,men i perioder blir det nødvendig med kondom!

er ikke det at han er så usannsynlig lang,men tydligvis litt større omkrets enn gjennomsnittet (dersom gjennomsnittet passer inn i "butikk-kondomene da...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet
noen som kan svare meg på hvilke kondomer som er litt større enn f.eks profil og lignende?

er ikke det at han er så usannsynlig lang,men tydligvis litt større omkrets enn gjennomsnittet (dersom gjennomsnittet passer inn i "butikk-kondomene da...)

Når har jo ikke jeg sett den men jeg finner det helt usannsynelig at han ikke passer butikkkondomene - ingen problem å få dem på en stor agurk.

De skal være "tight", hvis ikke sklir de av under akten.

Forøvrig - så godt som alle har sammen størrelse.

Gjest Gjest
Skrevet
Når har jo ikke jeg sett den men jeg finner det helt usannsynelig at han ikke passer butikkkondomene - ingen problem å få dem på en stor agurk.

Dette er jo bare tull.

Man klarer jo også å tvinge knøttsmå t-skjorter med litt stretch på feite folk,men det betyr jo ikke at klærne passer for det.

Håper du får et ordentlig svar etterhvert.

:)

Skrevet

Se på nettsidene til Kondomeriet, de har litt informasjon om de forskjellige typene de selger. I følge teksten til Grande (RFSU) så er de litt lengre og bredere en de vanlige.

Skrevet

Condomi XXL, som de selger på Kondomeriet.

Og problemet er vel ofte at det er direkte ubehaglig å få dem på om kondomene er for trange( + større sjanse for rift fra negler etc)

Gjest Gjest_llitt større
Skrevet

Kondomeriets Condomi XXL passer meg helt greit. Mitt "problem" var også bredde/omkrets og ikke så mye lengden. I denne sammenheng målte jeg "min" til ca. 18 cm. lengde og 16 cm. omkrets. Den XXL'en var fortsatt litt trang rundt penis men så langt den beste jeg har funnet!

D

Skrevet

Et kvinneforum er kanskje ikke det optimale sted å få svar på et 100% mannsproblem. Et slikt kondom er stort nok til å tre over underarmen uten at det strammer mer enn en penisring. Med 16 cm i omkrets skulle strammingen normalt sett ikke være noe problem. Ikke om du hadde verdens største pikk heller. Et kondom skal faktisk stramme for å virke. Hvis du har problemer med ømhet eller at det er såpass ubehagelig at det ødelegger gleden...er kanskje ikke kondom den rette løsningen.

Har selv hatt problemer med at kondomer ryker. Det har vært i forbindelse med tørre og trange kvinner. Bruk av oljebaserte glidemidler er ikke løsningen hvis man holder på lenge fordi dette ødelegger gummien.

Gjest Gjest
Skrevet
Et kvinneforum er kanskje ikke det optimale sted å få svar på et 100% mannsproblem. Et slikt kondom er stort nok til å tre over underarmen uten at det strammer mer enn en penisring. Med 16 cm i omkrets skulle strammingen normalt sett ikke være noe problem. Ikke om du hadde verdens største pikk heller. Et kondom skal faktisk stramme for å virke.

Teoretisk sett kan du sikkert tre kondomet på en kaffekanne.

Det er typisk at folk som ikke har kjennskap til dette problemet skal skråsikkert om at det ikke er et problem.

Penis er et svamplegeme som fylles med blod og ereksjonen er ikke like statisk hard hele tiden - og om man må slite og herje med å faktisk tre et kondom på forsvinner potensielt hardheten fordi det rett og slett er vondt.

Et kondom skal være relativt praktisk og greit å sette på - og derfor finnes det også forskjellige størrelser for dem som faller litt utenfor normalen.

Er det for lite/ikke stramt nok, så faller det faktisk av.

Skrevet
Teoretisk sett kan du sikkert tre kondomet på en kaffekanne.

Det er typisk at folk som ikke har kjennskap til dette problemet skal skråsikkert om at det ikke er et problem.

Penis er et svamplegeme som fylles med blod og ereksjonen er ikke like statisk hard hele tiden - og om man må slite og herje med å faktisk tre et kondom på forsvinner potensielt hardheten fordi det rett og slett er vondt.

Et kondom skal være relativt praktisk og greit å sette på - og derfor finnes det også forskjellige størrelser for dem som faller litt utenfor normalen.

Er det for lite/ikke stramt nok, så faller det faktisk av.

Helt riktig!!!

XXL er tilpasset de som er litt større men med 16 cm i omkrets vil større enn XXL bli størrelser som lett glir av ved samleie. Det at dette spørsmålet kom i et kvinneforum fikk meg først til å tenke på at hensikten var mer å fortelle at tissen er stor fremfor at man har et problem. Med 16cm i omkrets og et kondom i XXL skal det ikke ta mye trening før man ruller på kondomet raskt og enkelt og med en helt normal stramming.

Gjest Gjest
Skrevet
Helt riktig!!!

XXL er tilpasset de som er litt større men med 16 cm i omkrets vil større enn XXL bli størrelser som lett glir av ved samleie. Det at dette spørsmålet kom i et kvinneforum fikk meg først til å tenke på at hensikten var mer å fortelle at tissen er stor fremfor at man har et problem. Med 16cm i omkrets og et kondom i XXL skal det ikke ta mye trening før man ruller på kondomet raskt og enkelt og med en helt normal stramming.

Det har du sikkert rett i, men det er fint at trådstarter i alle fall har fått tips om kondom som har litt større størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...