Gjest Gjest_baby_* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg hadde funnet en vogn til ca 8000 som jeg skulle kjøpe, men har siste dagene blitt litt i tvil på om det er verd det. det er en vogn som kan brukes til barnet er 3 år + Men når venner får høre at vognen er så dyr, reagerer de veldig og mener vi ikke tenker over at det finnes billigere alternativ.. Såå, etter å ha tittet på nettet, lurer jeg på om noen har fine gode vogner som de er fornøyd med som er rimligere enn 8000? Alle vogner som blir nevnt tas imot med stor takk, slik jeg kan titte nermere på de!
Pasha Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 hvis du skal ha flere barn kan det være lurt å legge litt penger i vogna.. hvis ikke kan billige fort bli dyre. vogna mi koster ca 8000 kr, og de fleste jeg kjenner har faktisk vogner til denne prisen
hanbto Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 kjøpte simo combi til 4990,-, og så vidt jeg har hørt er den en av norges mest solgte vogner. virker veldig bra
Umuriel Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Vi har også vogn til 8000,- Er på ferie nå og låner en Simo combi og er skikkelig misfornøyd med den. Skulle vippe den opp et trappetrinn, og det endte med at bagen ramlet ut av sportsdelen. Med babyen oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå