effy Skrevet 27. juni 2008 #21 Skrevet 27. juni 2008 Ahh....snart bare en uke igjen! Herlig og lese om flere som er i samme situasjon.. Jeg føler at jeg har kontroll på det meste. Skal ha prøvetime hos frisøren på mandag, manikyr på torsdag og ellers har jeg det meste i boks. Skal gjøre ferdig festprogrammet i helgen. Jeg regner med at nervene kommer på fredag, men det som bekymrer meg mest er at den STORE dagen er snart her og at jeg må bare nyte den så godt jeg kan. Lykke til alle sammen, det går så bra så
poff Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 28. juni 2008 Poff og instance: Tjøme Jasså...er det dere som har stjålet suita på Havna da kanskje?
Frøken eple Skrevet 28. juni 2008 #23 Skrevet 28. juni 2008 Jasså...er det dere som har stjålet suita på Havna da kanskje? Mulig, mulig. Vi skal faktisk sove der. Dere også, eller?
poff Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 28. juni 2008 Ja, det skal vi Men ble jo vanlig hotellrom på oss da siden noen andre luringer hadde tatt suita
Frøken eple Skrevet 29. juni 2008 #25 Skrevet 29. juni 2008 Ja, det skal vi Men ble jo vanlig hotellrom på oss da siden noen andre luringer hadde tatt suita Jeg er faktisk ikke sikker på om det var oss, for vi bestilte et rom - og så var en venninne av en venninne som jobber i Rica og skulle ordne noe. Så det blir spennende å se. Kanskje det er et tredje par der også... Vi sees da
Ira Skrevet 2. juli 2008 #26 Skrevet 2. juli 2008 Bare noen dager igjen nå gitt - jeg kjenner jeg gleder meg utrolig mye!!!! Bank i bordet, men jeg synes jeg har kontroll på det meste. Såpass kontroll at jeg har tid til å sitte her på forumet og skravle... skal få bikkjene på kennel i dag, og så vaske litt hjemme. I morgen blir den store ordnedagen, da vi skal fixe alt på lokalet vi skal være. Deretter kommer venner til grilling på fredagen. skal bli godt å bare slappe av og være sammen! Så håper jeg at alt er klart til den store dagen. KJenner det kribler i magen, men det skal det da gjøre!!!! Dessuten ser værmeldingen strålende ut! Lykke til alle andre 5julibruder! Håper dere får en fin dag!
instance Skrevet 2. juli 2008 #27 Skrevet 2. juli 2008 Jeg begynner også å føle at jeg har en viss kontroll på ting nå. Det er merkelig, og jeg er litt nervøs for at det er noe viktig jeg kan ha glemt... Været ser foreløpig bra ut for meg også, ikke strålende, men jeg er lykkelig så lenge det er oppholdsvær. Gleder meg kjempemye nå, det er så rart at vi snart er gift! Blir litt rar inni meg av å tenke på det! Lykke til på lørdag, jenter! Dette blir bra!
poff Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #28 Skrevet 3. juli 2008 Vil bare ønske dere alle sammen lykke til på lørdag, og håpe vi alle får fint vær og en helt fantastisk super dag
effy Skrevet 4. juli 2008 #29 Skrevet 4. juli 2008 I morgen er den store dagen, HALLELUJA som jeg gleder meg!!!!! Lykke til alle sammen, smil pent og nyt dagen....
Saeria Skrevet 4. juli 2008 #30 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer med dagen! Håper dere får en fantastisk dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå