poff Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Det er jo fler av oss som skal gifte oss den dagen, var vi 6 stk da tro? Jeg tenker en del på det nå....det er fader ikke lenge til .....UÆÆÆÆÆ Rare er at jeg gruer meg ikke. Jaja...Ikke enda iallefall, det kommer nok. Jeg gleder meg til den dagen,og til den er over hehe. Hva slags tanker har dere andre nå som dagen nærmer seg med stormskritt??
Frøken eple Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg skal og! :rødme: Jeg gleder meg. Og føler at mer og mer småting faller på plass mtp planleggingen. Og at jeg er redd for at dagen skal gå for fort... ...også gleder jeg meg til bryllupsreisen!
poff Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg gleder meg og til bryllusreisen Vi skal til Sorrento i Italia, reiser 7 juli Det skal bli deilig,deilig,deilig Hvor reiser dere?
Lykkelig pre-brud Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ja, nå er det 10 dager igjen til den store dagen Har fått litt nerver nå, mht alt som kan gå galt. Kom over et dikt som jeg bruker som trøst : Det du har er nuet. Fremtiden er ikke garantert, så du kan like godt nyte øyeblikket, for det er i virkeligheten det eneste du kan være sikker på. Det eneste tidspunkt du med visshet kan nyte øyeblikket, er akkurat nå, i dette øyeblikket. Så grip øyeblikket! Grip dagen! Grip gleden! Jeg prøver å tenke på disse kloke ord, og sier til meg selv: Guddbai bryllupsnerver Gleder meg veldig til dagen, men også til dagen er over. Tenker at da skal jeg få veeeeldig god tid, og ikke minst - slappe av på ordentlig!
julibrud08 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ja, nå er det 10 dager igjen til den store dagen Har fått litt nerver nå, mht alt som kan gå galt. Kom over et dikt som jeg bruker som trøst : Det du har er nuet. Fremtiden er ikke garantert, så du kan like godt nyte øyeblikket, for det er i virkeligheten det eneste du kan være sikker på. Det eneste tidspunkt du med visshet kan nyte øyeblikket, er akkurat nå, i dette øyeblikket. Så grip øyeblikket! Grip dagen! Grip gleden! Jeg prøver å tenke på disse kloke ord, og sier til meg selv: Guddbai bryllupsnerver Gleder meg veldig til dagen, men også til dagen er over. Tenker at da skal jeg få veeeeldig god tid, og ikke minst - slappe av på ordentlig! Må si meg enig med deg at jeg gleder meg veldig til fagen nå, men også veldig til dagen er over.-.. føler vi har hatt så mye i det siste og det er mye å styre med hver dag, så det skal bli godt å slappe av litt etterpå.. vi reiser på bryllupsreise 8.juli.. det gleder jeg meg veldig til!!
Gjest Lillelykke Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Må si meg enig med deg at jeg gleder meg veldig til fagen nå, men også veldig til dagen er over.-.. føler vi har hatt så mye i det siste og det er mye å styre med hver dag, så det skal bli godt å slappe av litt etterpå.. vi reiser på bryllupsreise 8.juli.. det gleder jeg meg veldig til!!
Gjest Lillelykke Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Kjenner meg så igjen i det dere skriver! Gleder meg utrolig masse til dagen, men det er veldig mange tanker om ting som skal ordnes og ting som kan skje. Drømmer masse om natten, og får ikke helt roen. Men det blir fantastisk å "seal the deal" med den fantastiske gutten min!! :rødme: Gruer meg faktisk mest til om kjolen plutselig ikke passer.. sitter her med salaten min, og tror alt jeg putter i munnen setter seg på magen. Hehe.. søndag 6. juli skal jeg spise ALT jeg kommer over Vi reiser til Thailand (Koh Samui) 11. juli. Blir borte i 20 dager, og skal dykke, ri på elefanter og lukse oss :love: Vil ønske dere alle en fantastisk, nydelig og vakker dag!!
Ira Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 5 juli her også! Åååååå som jeg gleder meg!!!!!!!! Var til frisøren i går - prøvetime. HOppet i kjolen da jeg kom hjem, og begynte nesten å grine. Var skikkelig fornøyd med meg selv! Tror jeg har det meste klart - har ei liste lengre enn lang som det stadig krysses av for ting som er unnagjort!
øyenstikker Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Jeg gleder meg også til 5.juli. Jeg driver rundt som enb forvirret vegglus fortiden. Går konstant rundt med en notat blokk og krysser av i håp om at listen blir kortere...... Drømmer om alt jeg må huske og skrive opp at jeg skal huske,,vokner om natten av at jeg kommer på noe jeg ikke har skrevet opp...phu, skal bli godt også når dagen endelig er her..Det som ikke er gjort da..blir ikke gjort! Skal på prøvetime til frisøren i morgen..lurer på hvordan det blir. Skal ha "øvelse" i kirken på mandag, med samtale med presten etterpå.Wææ, det blir sikkert litt rart å øve på dette i kirka..Da nærmer det seg liksom;-) Vi reiser til Thailand 7. juli.Skal besøke Bangkok, Hua Hin og Koh samui. Har benyttet sjengsen til å kunne bo på luksoshoteller uten å bli ruinert! Skal være borte i 3 uker :rødme: Det tror jeg nesten blir en skikkelig overaskelse. Har liksom ikke rukket å tenke på reisen...den kommer liksom bare. Phu...må huskeå puste Skal til mamma å dampe sløret mitt med dampvaskeren hennesnå. Vil gjerne at det skal bli litt mykere..jaja..listen er laang enda....
Hjerteres Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skal også gifte meg 5 juli. Gleder meg veldig!! Gleder meg til at alt er unnagjort, og vi begge kan(håper)jeg, dagen før roe oss helt ned, og bare kose oss med venner og familie. To dager før reiser jeg på spa behandling, gleder meg til det og. Så reiser vi til Hawai, skal bli utrolig deilig. Lykke til alle dere andre bruder. Håper dere får en fin og minnerik dag
Gjest Gjest_cbrun_* Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 5 juli på mej me. Begynne å nærme sej med stormskritt. Sommarfuglane i magen begynne å livne no ja. Lykke til so mykje på den store dagen:)
Frøken eple Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Hvor reiser dere? Til en nydelig sydhavsøy og safari
Frøken eple Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Gleder meg veldig til dagen, men også til dagen er over. Tenker at da skal jeg få veeeeldig god tid, og ikke minst - slappe av på ordentlig! Jeg gleder meg selvsagt veldig til reisen også, men det jeg faktisk er mest nervøs for, er at dagen skal gå for fort og at det skal være litt kjipt at alt plutselig er over Får aldri denne dagen igjen...
Frøken eple Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 Skal til mamma å dampe sløret mitt med dampvaskeren hennesnå. Vil gjerne at det skal bli litt mykere..jaja..listen er laang enda.... Oj, dærsken. Hva om man ikke har dampvasker??? Det er jo litt skrukkete... Herregud, jeg blir jo stressa av å være her inne - føler egentlig jeg har full kontroll (jobber med prosjekter etc, så vant til å "jobbe" på denne måten)
FoxyFish Skrevet 25. juni 2008 #15 Skrevet 25. juni 2008 Kjenner meg så igjen i det dere skriver! Gleder meg utrolig masse til dagen, men det er veldig mange tanker om ting som skal ordnes og ting som kan skje. Drømmer masse om natten, og får ikke helt roen. Men det blir fantastisk å "seal the deal" med den fantastiske gutten min!! :rødme: Gruer meg faktisk mest til om kjolen plutselig ikke passer.. sitter her med salaten min, og tror alt jeg putter i munnen setter seg på magen. Hehe.. søndag 6. juli skal jeg spise ALT jeg kommer over Vi reiser til Thailand (Koh Samui) 11. juli. Blir borte i 20 dager, og skal dykke, ri på elefanter og lukse oss :love: Vil ønske dere alle en fantastisk, nydelig og vakker dag!! Jeg vet hvem du er, og at du kommer til å bli en fantastisk nydelig brud! Må si det var artig å handle brudeting og brudetang med deg i dag Det kommer til å bli en suveren dag!
poff Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. juni 2008 Gruer meg faktisk mest til om kjolen plutselig ikke passer.. sitter her med salaten min, og tror alt jeg putter i munnen setter seg på magen. Hva skal jeg si da.... Jeg er gravid og magen har NÅ funnet på å begynne å vokse... Har levert kjolen til butikken, skal inn igjen til tirsdag for å se hvor mye den må legges ut. Merket nemlig at den var blitt litt trangere,så.... Håper det går bra og at det ikke blir no tull med å legge den ut. Da blir jeg stressa hehe Så ser fram til den den store dagen er over,for da trenger jeg ikke lenger bekymre meg over at magen vokser,da kan jeg heller kanskje begynne å virkelig nyte graviditeten også
poff Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. juni 2008 Hmm.. er vel ingen her som gifter seg i Arnadal kirke vel? i Stokke? Det er to par som gifter seg før oss på dagen,kanskje noen av dem er noen av dere
julibrud08 Skrevet 26. juni 2008 #18 Skrevet 26. juni 2008 Så deilig å se at det ikke bare er meg som gleder meg til den store dagen og til bryllupsreisen :rødme: I dag skal vi ha møte med foreldre og svigers og dele ut litt oppgaver til selve dagen.. veldig greit, for da får jeg litt mindre som jeg trenger å ha inne i hodet mitt.... Faktisk så begynner det å minke på listene mine over ting som er igjen, men vi har lokale der vi ordner alt selv som vi tar over neste torsdag og da har vi nok å gjøre... Vi skal på bryllupsreise til Las Vegas Og bo på luksushotell og bare slappe av og kose oss, shoppe og dra på utflukter :rødme:
instance Skrevet 26. juni 2008 #19 Skrevet 26. juni 2008 Heisann! 5. juli her også. Kjenner at tiden går helt vanvittig fort nå! Det var jo fire uker igjen sånn omtrent i går... Skjønner ikke helt hva som skjedde i mellomtiden! Ting begynner (endelig) å falle på plass, og jeg gleder meg veldig til både dagen og bryllupsreisen. Vi drar på fjell- ,safari og strandtur og tar oss fire uker ferie. Blir deilig å få vært sammen bare oss for en så lang periode, vi har faktisk aldri hatt så lang ferie sammen før. Blir god tid til å snakke om bryllupet og kose oss sammen som ektepar. poff: gifter oss ikke i Arnadal kirke, men i Sandefjord -så det er vel forsåvidt i nærheten? Lykke til 5. juli bruder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå