Gjest Dårlig fantasi Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er altså invitert på pirat/sjørøverfest som 30-årsdag. Men hva i all verden skal jeg kle på meg? Hadde jeg vært mann ville bart og slasklete knebukser gjort jobben, men som kvinne, hva kan man da bruke som kostyme? ALLE gode råd og innspill mottas med takk!
Antagonist Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg tok et kjapt søk på google bildesøk, og fikk opp masse artig til inspirasjon: http://images.google.no/images?hl=no&q...ilder&gbv=2
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Jeg var på piratfest for et par år siden, og hadde på meg følgende: Stor hvit bluse (kjøpt på salg på hm, jeg bruker vanligvis 38, og kjøpte str 46..) Burgunder korsett over Et litt fluffy skjørt jeg tråklet noen sting i, slik at det ble kort og volumiøst Nettingstrømper jeg rev opp litt, og som jeg hadde gullpenger inni Høye sorte støvler Også gjorde jeg håret stort, hadde øyelapp og svære juglesmykker i "gull".
Transmogrifier Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Still opp som nåtidens kapre yacht- pirat. Stikk innom army shop, så får du noen ideer.
Antagonist Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Still opp som nåtidens kapre yacht- pirat. Stikk innom army shop, så får du noen ideer. Eller bare still i nerde-outfit, så blir du nedlastingspirat....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå