Gå til innhold

kjolepose?

Gjest Gjest_lone_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

hei!

skal hente kjolen min i dag, og kom til å tenke på kjolepose.. Om man kjøper dyr kjole på et brudehus så antar jeg at de leverer den med kjolepose? er jeg på villspor nå?

Skrevet

Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... :) Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose...

Skrevet
Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... :) Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose...

jeg kjøpt faktisk kjolepose til bunaden min på Kid.. kosta 50kr.. i bomull.. den duger den.. for før hadde jeg bare dynetrekk tredd utenpå...

Skrevet

Min kjole (kjøpt brukt i butikk) kom i pose ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...