Gjest Gjest_lone_* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 hei! skal hente kjolen min i dag, og kom til å tenke på kjolepose.. Om man kjøper dyr kjole på et brudehus så antar jeg at de leverer den med kjolepose? er jeg på villspor nå?
Solstrålejenta Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose...
Gjest kid Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose... jeg kjøpt faktisk kjolepose til bunaden min på Kid.. kosta 50kr.. i bomull.. den duger den.. for før hadde jeg bare dynetrekk tredd utenpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå