Gå til innhold

kjolepose?

Gjest Gjest_lone_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet

hei!

skal hente kjolen min i dag, og kom til å tenke på kjolepose.. Om man kjøper dyr kjole på et brudehus så antar jeg at de leverer den med kjolepose? er jeg på villspor nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... :) Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose...

Skrevet
Tror de pleier å komme i kjolepose...hvis ikke kan man kjøpe det på salong også... Jeg har faktisk et kjolepose-problem selv, for jeg kjøpte kjolen min brukt... Isåfall ville jeg også sette pris på tips på hvor man kan få kjøpt kjoleposer utenom salong... :) Kan selvfølgelig kjøpe der også, men på salongen jeg har spurt kostet kjoleposen 400 kr -det synes jeg var litt dyrt for en pose...

jeg kjøpt faktisk kjolepose til bunaden min på Kid.. kosta 50kr.. i bomull.. den duger den.. for før hadde jeg bare dynetrekk tredd utenpå...

Skrevet

Min kjole (kjøpt brukt i butikk) kom i pose ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...