Gullfia Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hurra han har fridd:D Men nå vet jeg ikke hvem jeg skal velge som forlover....umiddelbart er det to venninner som faller ned i hodet mitt. En barndomsvenninne som kjenner meg og hele min barndomshistorie temmelig godt. Og en studievenninne gjennom 5 år som ikke kjenner til ALT om meg, men som kanskje er litt mer lik meg. Og som er meget pliktoppfyllende. Hun kjente også brudgommen fra tidligere skoledager, og har fulgt oss gjennom fem årene.
Floja Felíz Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hvem av disse var den første du tenkte på å ringe etter at han hadde fridd? Det er den jeg ville valgt.
Solfridbruda Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 lurt å tenke både litt følelsesmessig og praktisk. Hvem har du størst følelsemessig tilknytning til? Hvem er mest praktisk anlagt (tror du kunne passet best til forlover-rollen?) Jeg har mange gode veninner, men det har hele tiden vært ei jeg alltid har tenkt skulle vært min forlover. Og slik ble det. En periode tenkte jeg litt på å ha to forlovere, og det går ann det også Vis valget blir for vanskelig, og du ikke vil ha to, så får du trekke
Gullfia Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Størs følsesmessig tilknytnig har jeg nok til barndomsvenninnen min ettersom vi tross alt har kjent hverandre siden barnehagen. Men tror hun andre kanskje vil gjøre en jobb som er mer i tråd med det jeg ønsker. Vi er kanskje ikke så nære i den forstand at det godt kan gå flere uker uten at vi prater sammen. Ettersom vi alle begynner å bli ferdig med studier vil sannsynligvis ingen av dem befinne seg i samme by som meg.
Solfridbruda Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 ok, ja da har jo begge veldig stor relevans. Hvis jeg var deg, hadde jeg kanskje valgt hun barndomsveninnen som jeg hadde mest følelsesmessig tilknytning til. Er jo hun som kjenner deg best, kan dra fram hyggelige minner i talen , vet hvordan du liker ting osv. Det å få være forlover er en stor ære (er selv forlover til min forlover - hun gifter seg 1/2 år etter meg), og da er det godt å ha noen der som kan støtte deg, kjenner deg, og som du føler deg avslappet med......
Gjest Chrissy82 Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ville også valgt hun du har kjent lengst.. Barndomsvenninnen din! Lykke til!
Gjest blushing bride Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor ikke ha begge to?? Så kan de utfylle deg, og gi en liten smak av fler perioder i ditt liv!?? Jeg har valgt to-veldig hyggelig!
Ronjadatterdatter Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Kjinki problemstilling.... Je hadde å to å velge mellom. Je har kjent begge fra je pittelita, har opplevd masse lamme begge. Ho ene e dein je fremdeles gjør mest lamme, mens ho andre e ho je sankke å dele de følelsesmessige mest me. Førr mæi va de som va vanskleigst å vite at je valgte bort ei. Men je hadde et VELDI sterkt ønske om at ho sku være toastmaster, da ho e dein av oss alle vennan som e revystjerne å kjapp på "å ta folk på kornet". Så da ble de sånn at ho "snakkis" ble forloveren, Å de e helt rett førr mæi, mens ho "to do" e toastmaster. Nåkka je e kjæmpe takknæmli førr. Å ha to forlovere va aldri et alternativ førr mæi, men husk du har mye som ska gjøres og du kan jo involvere begge to, slik at de får en opplevelse av å være viktig førr dæi om de e forlover eller ikkje. Å dersom de kjenne kværandre godt, kan de jo planlegge utdrikknings lag i lag ol. Lykke til!
Gullfia Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk for svar fra alle sammen :bukke: Blir nok barndomsvenninnen etter å ha tenkt meg om litt. Men tror nok jeg kommer til å be hun andre litt om hjelp og ettersom de begge representerer to forskjellige epoker av livet mitt.
Gjest Elize Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har valgt to forlovere. En venninne jeg har godt på skole med hele livet, men vi ble ikke ordentlig kjent med hverandre før ungdomsskolen. Men siden da har vi vært bestevenninner. Og en venninne jeg har kjent siden hun ble født. Vi har hatt en periode vi ikke hadde så mye kontakt, men det har tatt seg opp igjen. De er begge to helt forskjellige, så det bllir flott å ha de begge. Men ikke alle vil ha to forlovere og det kan jeg godt forstå, det ville ikke jeg heller først.
Gullfia Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke lyst å ha to, da må nesten samboen og ha to.... Litt symmetrifreak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå