Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to par som har tenkt å dra til Hellas 25. mai.

Da vi ennå ikke har bestilt, tenkte vi at nå kan vi like godt vente til restplasser legges ut, for å spare litt penger.

Når de så legges ut, hvor lenge skal vi ta sjansen på å vente før vi bestiller?

Vet at vi ikke er garantert å havne på samme hotell. Har noen erfaringer med dette? Det hadde jo vært litt kjedelig om vi ble sittende på hver vår side av en øy.

Tar gjerne i mot andre tips og råd angående uspesifiserte restplasser.

Klem fra12

Skrevet

Jo nærmere avreisedato, jo billigere plasser.. Ca 1 mnd før tror jeg mye er lagt ut. Ellers kan dere finne billige reiser på http://www.solfaktor.com12

Skrevet

Hei!

Jeg er en ivrig uspes. ferie reiser.

Har vært i London og Hellas på uspes.

I london fikk vi det fine hotellet, 4 stjerner.

I Hellas har vi fått helt ok hoteller.

Dere kommer jo på samme hotell. Det som kan skje er at det ikke er dusj på rommet men i gangen.

Du kan betale ekstra for å være garantert dusj/bad, men det har ikke vi gjordt. Tror nok i 99% av tilfellene du får dusj alikevel.

Jeg syns detter er en ok måte reise på da det ikke koster mye penger + at da ar man råd til 2 reiser i året.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg å lese vilkårene i reisekatalogen. Da ser du hva du kan risikere.

Et lite tips, det er veldig mye folk som reiser, som du vet så er det mye penger blant folk (hjelp, hvor er mine?)Derfor er det ikke så mye igjen av de bedre plassene.

Det som skjedde oss på samme tid var at selskapet hadde leid et hotell som var nedlagt pga. stor etterspørsel. Folk rømte som rotter, men de hadde sitt på det tørre.

Så jeg sier LES.

Skrevet

Har nevnt dette i andre liknende diskusjoner også, men: Når du reiser i lavsesong, noe slutten av mai er, havner man ofte på bra hotell. (Kan jo selvfølgelig være uheldig..) Har selv reist kun to ganger uspesifisert, i januar og slutten av august. Begge gangene kom jeg på 4-stjerners hotell. Har iallfall erfaring med at Star Tour fyller opp de beste hotellene med restplassturister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...