Gå til innhold

kan gutten merke hvis jenta er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer pa om gutten kan merke hvis jeg har vaert utro..

kan dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg kan hvertfall merke det når noen prøver og etterligne mitt navn. Finn på noe bedre!!

Milla

Skrevet

Milla, kan du ikke bare lage deg en signatur?

Ser ikke problemet her jeg?

Mille, det kommer an på hvor godt han kjenner deg.

Har du dårlig samvittighet kan det kanskje prege deg på en eller annen måte.12

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Vist at plutselig jenta slutter å ta på meg med de vanlige kjærlige bevegelsene, ikke ser ut til å nyte kysset hun får av meg, eller er merkelig mye ute med venninnene sine. Så hadde jeg fått misstanke ja, og spurt henne rett ut om hun treffer en annen.

Ikke si du er utro? Det er sinnsvakt !!!!

Slutt å vere utro folkens.Slå opp først!!

Tørr dere ikke det , for dere er redd for å såre den andre. Så er dere ikke tøffe...

-------------------------

Michael icon_biggrin.gif

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Klart det! du får jo disse grønne prikkene som ikke går vekk under vask da vet du...

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke prøv å vere morroklomp 'a!

Finn en annen lekeplass, denne er vår

--------------

Michael icon_biggrin.gif

Skrevet

Kan du ikke spørre på en annen måte?

Pleier han å merke når jeg lyver? Blir det samme.

Skrevet

Mille

Det er vel ikke så lurt eller noe særlig hyggelig overfor kjæresten din at du er utro.

Ble litt usikker på spørsmålet ditt, planlegger du å være utro eller er du redd han skal oppdage at du har vært utro?? Om du har vært utro kan det være at han forstår at noe ikke er som det skal være, men det er ikke sikkert.

Synes du bør fortelle han det så slipper du å lure.12

Skrevet

Om han kan oppdage det vil være avhengig av:

1. At han ingen andre vet om det og forteller han det.

2. At du kan leve på en løgn og ikke sier noe selv.

3. At du ikke har så dårlig samvittighet selv at du oppfører deg annerledes slik at han merker at det er noe ved din oppførsel som gjør han spør hva som er feil for å prøve hjelpe deg, eller at oppførselen din gjør han mistenksom om at noe som ikke burde ha skjedd har gjort nettop det.

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-02-26 18:52 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

En til mann her jo! Utrohet kan jeg bare si en ting om.. det er no søl.. ærlighet kommer man mye lengre med.. kan tilogmed redde et forhold.. i verste tilfelle er det en ærlig måte å avslutte et forhold på. Bedre for begge?? Krever 2 ting av jenta mi, ærlighet og trofasthet.. resten tar vi som det kommer. =)

Gjest petra
Skrevet

Domt spørsmål!!!!!!!!!!

Hvis du kunne tenkt deg å vere utro så får du faen meg komme deg ut av d forholde du har og gå og knulle i vei.

Gjest Anonymous
Skrevet

høh... det er nok ikke rett å si at alle kan merke det, men ja jøss, mange av oss guttene kjenner det på kroppen når dama har vært å spilt golf for å si det sånn... det blir noe anstrengt etter en sånn opplevelse, det blir nesten sånn at den gode kjemien forsvinner. og hva er vel poenget med å være utro? det innebærer jo kun at du ønsker noe annet enn det du allerede har...

@ramis

• 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man om man har samboer men fantaserer om andre? Jeg fantaserer om bestevennen til samboeren min. Men tror jeg ville ha bli veldig skuffet over hans prestasjoner i forhold til min samboer om jeg hadde valgt å ta skrittet.

Anonym poster: d86a1d992da0dac4e6cdbebf10b3f857

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2012 den 12.28):

Hva gjør man om man har samboer men fantaserer om andre? Jeg fantaserer om bestevennen til samboeren min. Men tror jeg ville ha bli veldig skuffet over hans prestasjoner i forhold til min samboer om jeg hadde valgt å ta skrittet.

Anonym poster: d86a1d992da0dac4e6cdbebf10b3f857

hahah sant.

Anonymkode: b757c...e12

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er lett å merke når kjerringa kommer hjem med sperm og faenskap i trynet.

Anonymkode: 1f9f6...fab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et idiotisk spørsmål. Selvfølgelig

Anonymkode: 6e7ba...393

AnonymBruker
Skrevet
Gjest Minnie Emmerdale skrev (På 24.2.2002 den 7.31):

Jeg kan hvertfall merke det når noen prøver og etterligne mitt navn. Finn på noe bedre!!

Milla

Mille har vært på KG siden 1970. Tviler på at du, Milla, har vært her så lenge.

Anonymkode: 1f9f6...fab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...