Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Naboen min spiller høy musikk midt på natta, hver dag omtrent. Er det noen her på kg som kan ringe på hos han for meg å si at han må dempe seg? Jeg er litt pysete skjønner dere Han ser ser litt skummer ut, så vet du det.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ring onkel Richard. Be han ta med seg Pelle og snakke med naboen din litt. Det gjør nok susen.
absinthia Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Det er sikkert en bekjent av meg du snakker om.. og jeg kan trøste deg med at han ikke er på langt nær så skummel som han ser ut til.. men jeg skal ringe ham for deg!
momajoja Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hehe, høres nesten ut som vi bor i samme blokk! Kanskje vi skulle slått oss sammen, jeg tør nemlig heller ikke å si fra
Gjest TS Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Hvor bor du? =p Det får jeg ikke lov av mamma å si til fremmede. Men naboen bor i det røde huset rett over veien så hvis du vil så kan du gå til han å be han dempe seg. Han spiller heldigvis ikke nå, men holdt på i hele natt.
Gjest StockDama Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Vel, jeg kan ikke bare gå til et random hus over en vei og be de dempe seg heller...om du er litt mer spesifikk kan jeg kanskje hjelpe =D
Gjest TS Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Å nei, du skal ikke gå til et tilfeldig hus. Min nabo bor i det røde huset rett over veien der jeg bor. Døra er brun med vindu i også er det en sånn nissefigur uttenfor. Jeg ser huset godt når jeg ser ut av soveromsvinduet mitt.
Alice Ayres Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg synes du skal gå på butikken og hamstre inn stearinlys og anskaffe deg en propankomfyr. Deretter går du ut i nabolaget og leter etter transformatorboksen. Bryt deg inn i denne, slik at du mørkelegger hele nabolaget - inkludert den bråkete naboen din. Tenker det blir fred da.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg synes du skal gå på butikken og hamstre inn stearinlys og anskaffe deg en propankomfyr. Deretter går du ut i nabolaget og leter etter transformatorboksen. Bryt deg inn i denne, slik at du mørkelegger hele nabolaget - inkludert den bråkete naboen din. Tenker det blir fred da. Det var en god idè. Tror jeg gjør det. Men jeg skylder på deg om jeg blir tatt da.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Hvilken type musikk er det de spiller? Om det er techno folk vet jeg ikke om jeg tør, man vet jo aldri va de har tatt. Ja, for noe må de jo ha tatt om de syntes den musikken der er bra liksom. Men uansett, du kan jo starte krig med å spille like høyt med det stikk motsatte, eller aller helst skal du gjøre det kl 7 om morgenen for om de spiller hele natta sover de sikkert da. Det er bare å sette på en cd før du går. Men jeg må advare at dette kan lede til forverring av problemet. Har du sett slike nannyhjelpen program? De advarer alltid mot dette. Da er det vikgit å ikke gi seg. (det skal sies at jeg faktisk knuste en nabo med denne taktikken selv, med å spille mettal hver gang hun satte på Bjørn Eidsvåg på full styrke og repeat på tre av sangene)
Alice Ayres Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Hvilken type musikk er det de spiller? Om det er techno folk vet jeg ikke om jeg tør, man vet jo aldri hva de har tatt. Ja, for noe må de jo ha tatt om de syntes den musikken der er bra liksom. Men jeg må advare at dette kan lede til forverring av problemet. Har du sett slike nannyhjelpen program? De advarer alltid mot dette. Da er det viktig å ikke gi seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå