linel Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 http://www.sigdal.com/no/kjokken/stramme_l...rendo_morkbeis/ Noen som har dette kjøkkenet? Lurte på om noen har noen innspill å komme med, angående kvalitet, pris etc.. Har ingen Sigdal-forhandlere i området jeg bor, så har ikke fått sjekket ut så mye ennå.. Syns det ser kjempefint ut, jeg... Ser for meg "stående" overskap, noen med klart glass, istedenfor disse "liggende" med frostet glass.. Benkeplate i sort granitt, og sorte, glansede fliser på gulvet.. Tror dere dette hadde blitt bra??
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Det var kjempefint! Likte din tankegang med stående skap også, de liggende er ikke så praktisk synes jeg. Med svarte fliser kan det nok bli litt for mørkt selv om du sier du vil ha blanke, de vil jo reflektere litt mer lys vil jeg tro.. men likevel, tror jeg ville gått for noe lysere fliser.. ville vel ikke hatt fliser på gulvet i det hele tatt, er så hardt at det er lett å slå seg og ALT som faller ned vil knuse..
linel Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar Skjønner tankegangen med at det kan bli for mørkt, men skal ha lyse vegger, lyse fliser mellom benk og overskap, og den ene veggen blir vinduer fra gulv til tak nesten, så slipper inn mye lys (sommerhalvåret hvertfall ) Og tror nok det går fint, blir mye belysning, både under skap, i glasskapene og spotlights i tak... Hmm.. Hvorfor spurte jeg egentlig om råd? .....Har tydeligvis bestemt allerede .....tror jeg da....
Gjest Susa Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hei Jeg har sigdalkjøkken! (er vel obligatorisk da jeg bor i sigdal ) Men jeg har Herregård palett da... Veldig bra kvalitet på kjøkkenene, mamma har ett som er 30 år gammelt og like fint Men det koster jo litt da...Vi har ganske mye skap på kjøkkenet, men det er vel ca normalt? Og da ble det 86.000kr...
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Takk for svar Skjønner tankegangen med at det kan bli for mørkt, men skal ha lyse vegger, lyse fliser mellom benk og overskap, og den ene veggen blir vinduer fra gulv til tak nesten, så slipper inn mye lys (sommerhalvåret hvertfall ) Og tror nok det går fint, blir mye belysning, både under skap, i glasskapene og spotlights i tak... Hmm.. Hvorfor spurte jeg egentlig om råd? .....Har tydeligvis bestemt allerede .....tror jeg da.... Åja, det høres jo ut som et riktig flott kjøkken (misunnelig).. da blir det jo kjempestilig, jeg trodde "alt" skulle være mørkt.. og med store flotte vinduer er det jo bare å go for it
linel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Ja, gleder meg masse til det blir ferdig! Susa: Vet at det koster litt,ja.. Men betryggende å høre at det er kjempebra kvalitet hvertfall! Huff, kjøkken kunne godt vært rimeligere altså!! Men samtidig så er kjøkkenet det rommet i huset jeg er mest villig til å legge litt penger i, er jo noe du skal ha i mange, mange år, og det er jo det rommet man bruker mest tid i.. Blir hvertfall sånn for oss, for kommer til å ha det som et kjøkken/allrom. Kjøkkenet er et innmari koselig rom syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå