mysan Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er det noen av dere som vet om det finnes noen her i landet som lager disse, eventuelt holder kurs i malingsteknikkene de bruker for å dukkene til å se så livaktige ut. Jeg fikk virkelig lyst til å prøve og lage en slik dukke etter at jeg programmet på TVN i går. Finnes det ikke kurs her i landet, får jeg bare bestille en doll-kit og sette igang på egen hånd, men det hadde jo vært greit med litt kursing først... bøker eller noe kanskje...?
Gjest Gjest_dolly_* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Er det noen av dere som vet om det finnes noen her i landet som lager disse, eventuelt holder kurs i malingsteknikkene de bruker for å dukkene til å se så livaktige ut. Jeg fikk virkelig lyst til å prøve og lage en slik dukke etter at jeg programmet på TVN i går. Finnes det ikke kurs her i landet, får jeg bare bestille en doll-kit og sette igang på egen hånd, men det hadde jo vært greit med litt kursing først... bøker eller noe kanskje...? er en dame som også så programmet om dukkene og de var nydelige. vet ikke om det er kurs her i landet men håper noen vet om det er. hvor kan en få kjøpt doll-kit? ble veldig interesert.
Gjest Marillia Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg mener jeg leste en artikkel i KK om disse dukkene, og der var det i alle fall en norsk dame som laget disse dukkene. Mulig KK kan videreformidle ønsket ditt til henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå