Gjest nalle-maja Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg tar meg ofte en dæsj parfyme før jeg går på jobb. Ofte "glemmer" jeg meg ut, og tar en av de tyngre duftene jeg har på meg, midt på frontpartiet. Dufte, dufte... andre må jo kjenne det noe voldsomt på jobb? Uansett, er det noen som har tips til hvordan få bort for litt parfyme fra hud? I en fart? Når jeg tenker meg om, funker kanskje vann?
Gjest Oxford Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Huff, jeg har gjort samme "feilen" selv: Jeg prøvde å få vekk litt av lukten ved å gni en vaskeklut med såpe og vann på halsen. Vet dessverre ikke hvorvidt det fungerte, da jeg muligens ble bedøvet av min egen parfyme...
Catzy Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ser ut til at kaffe kan dempe lukten av det meste, men jeg vet ikke helt hvordan man kan bruke dette på frontpartiet. Kanskje ha et lite nett med kaffebønner man kan sveipe over huden med? Ellers har jeg kunnet dempe parfymeduft med lett skrubb med såpe og varmtvann. Men hvis du har fått det på klærne er det jo litt vanskelig.
Transe Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke vert problem for meg da. Men hva med å blåse med en hårføner?
Licota Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Fuktighetskrem skal visstnok hjelpe. Smør litt fuktighetskrem over der du har hatt på parfyme.
snooops Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Det gjør jeg aldri. Tenker meg alltid godt om før jeg tar på parfyme.
Ethereal Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Litt vann på et papir gjør som oftest susen for meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Det er lurt å ta parfymen bak på nakken under håret, i stedet for på frontpartiet:) Da får du ikke den sterke parfyme lukten i nesa, og det blir litt mildere lukt (men det er kanskje noe jeg tror fordi den er på nakken ) funker supert for meg i allefall. Orker ikke å ta det på frontpartiet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå