Gjest Lurer.. Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hipp&hej:) Jeg er ei 22 år gammel jente som lurer på en liten sak.. Det ble slutt med kjæresten for ca. 1mnd. siden, og da hadde vi vært sammen i litt over ett år. Jeg har nesten ikke sett han siden det ble slutt, men nå har jeg bestemt meg for å reise på besøk til han, når jeg likevell fikk en uke fri fra jobb. Dette var planlagt i utgangspunktet når vi var sammen, så vi skal prøve og møtes som venner og se hvordan det går. Vi har snakket en del på msn og over meldinger de siste ukene, og vi har en god tone. I går lurte han på hvordan vi sku gjøre det med sengeplassen. Plutselig ploppet han ut med at han gjerne kunne ønsket at vi hadde sex for siste gang.. Sånn før det ble helt slutt for begges del. Hm.. Jeg er veldig usikker.. Det jeg gjerne vil høre, er om noen av dere har vært borte i en lignende situasjon? Der dere f.eks. har gjort det slutt, men hatt en siste "runde i høyet" før dere går hvert til dere?
Gjest Oxford Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Joda, jeg har gjort det - noe jeg angret like etter. For min del hadde det vært bedre om jeg kuttet kontakten med ham med èn gang bruddet var et faktum. Endret 23. juni 2008 av Oxford
Gjest lurer.. Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Grunnen til at det ble slutt, var egentlig bare at vi ikke taklet avstandsforholdet lenger. Vi bare glei mer og mer fra hverandre, og begge innså at det ikke var vits i å prøve mer. Men jeg veit ikke.. Blei helt sjokka når han sa det jeg også.. Aldri vært borte i noe sånt før. Derfor jeg ville høre litt opplevelser:-) Sexlivet vårt har jo alltid vært fantastisk.. så det kunne jo kanskje ikke vært så dumt.. hehe.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Herregud menneske , gjør hva du vil , men ikke kom gråtende tilbake!!
Rosalie Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Aldri i livet. Slutt er slutt - å pule etter at det er blitt slutt er bare å utsette sorgprosessen.
Alice Ayres Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har hatt såkalt break-up-sex en gang og det var nydelig. Det var vemodig, intenst og vakkert og en verdig avslutning på foholdet vårt. Om dette er riktig for deg, vet jeg ikke.
Suzy Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har sovet sammen med (ikke hatt sex med) en kjæreste det var slutt med en liten stund etter at det var slutt. Det var nærheten som var det viktige og vi trengte vel hverandres trøst begge to - det var fint.
Daiquiry Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 jeg ville ikke gjort det. Er det slutt, er det slutt. Kan bli vanskelig å komme over vedkommende tror jeg hvis man gjør noe sånt...Vet at det er veldig lett å gå til sengs med ekser, fordi da vet man hva man får, men som sagt, kan det skape mye krøll..ville holdt meg unna.
momajoja Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har også gjort noe lignende. En måneds tid etter at det ble slutt havnet vi etter en litt fuktig kveld i samme seng igjen. Akkurat der og da føltes det veldig riktig, men jeg har sjelden angret så mye på noe etterpå. Sårene hadde sikkert akkurat begynt å gro, men med dette blusset det opp masse følelser igjen, og det tok laaang tid før jeg ble ferdig med det. Trenger jo slett ikke å bli sånn for deg, skal jo også nevnes at jeg var den som ble dumpa i utgangspunktet dette tilfellet, kanskje derfor det ble spesielt sårt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå