Gjest anonym_nå Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Noen her inne som har hatt en affære/ons med en yngre mann? Hvordan var det? Jeg har fantasier om en som bor ikke langt unna, men han er 19 og jeg er 34.
Gjest 19-åring Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ikke hatt et forhold med verken en eller ei yngre. Men jeg har alltid hatt en fantasi om eldre kvinner! Kvinner litt "opp i årene" har økt sexlyst, vet hva de vil ha og vet hvordan man sender motparten til syvende himmel - er de tiltrekkende seksult, why not? Hadde muligheten på en 44-åring i fjor sommer, angrer den dag i dag på at jeg ikke tok den.
Bjørnemor Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ja, jeg har det og det var himmelsk... Men, har du gjort det en gang har du gjort det alle gangene.. Spenningen dør liksom ut... Jeg skulle ønske alikevel at jeg fikk meg en ung kjæreste..
Gjest gjets Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ja, jeg har det og det var himmelsk... Men, har du gjort det en gang har du gjort det alle gangene.. Spenningen dør liksom ut... Jeg skulle ønske alikevel at jeg fikk meg en ung kjæreste.. Hvor gammel var han/du?
Teriyaki Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg ser ikke på 12 år som så mye at det blir sånn "moden kvinne ung gutt"-opplegg. Hvis damen derimot er 35-40 + mens gutten er 20 eller noe sånt, da blir det sånn synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er 28, og om jeg så mye som ser på en under 25, så vekkes morsinstinktet. Jeg forstår ikke at dere klarer å ha sex med noen som ser så unge ut.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er 28, og om jeg så mye som ser på en under 25, så vekkes morsinstinktet. Jeg forstår ikke at dere klarer å ha sex med noen som ser så unge ut. Nåvel. Jeg synes det er mange på et par og tyve som ser mer mann ut enn mange som er 30-40.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Da jeg var 35 ble jeg sammen med en på 26. Vi var sammen i 6 år. Vi er fortsatt bestevenner og deler bolig. Han er fortsatt den fineste jeg vet om.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er 28, og om jeg så mye som ser på en under 25, så vekkes morsinstinktet. Jeg forstår ikke at dere klarer å ha sex med noen som ser så unge ut. Hjertens enig! Jeger også 28 og har aldri falt for noen på min egen alder eller yngre. Den som har vært meg nærmest i alder, var 12 år eldre enn meg. Også vært sammen med en som 22 år eldre. Nå er jeg sammen med en som er 14 år eldre. Liker menn som har vokst ut fra ungdomsbobla si
Gregers Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Det er blodig urettferdig at å skreve for yngre menn er noe som er fullt ut akseptert som en normal fantasi, mens vi menn blir stemplet som griser dersom vi flyr etter 18-åringer slik jeg gjør. Det er i 18-19årsalderen dere kvinner er på høyden utseendemessig, men det er liksom ikke måte på hvor patetisk jeg er når jeg vil forsyne meg av det beste av det beste. I denne tråden viser det seg at mange kvinner ikke er det spor bedre selv!!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Det er blodig urettferdig at å skreve for yngre menn er noe som er fullt ut akseptert som en normal fantasi, mens vi menn blir stemplet som griser dersom vi flyr etter 18-åringer slik jeg gjør. Det er i 18-19årsalderen dere kvinner er på høyden utseendemessig, men det er liksom ikke måte på hvor patetisk jeg er når jeg vil forsyne meg av det beste av det beste. I denne tråden viser det seg at mange kvinner ikke er det spor bedre selv!! hmm...grunnen til at endel kvinner kanskej reagerer med at dere er griser, er vel fordi kvinner tror at menn liker konseptet " jo yngre jo bedre". Innerst inne har vi vel en frykt for at altfor mange menn egentlig skal være tiltrukket av det nederste av det nederste, altså at det er mange menn som går med en iboende fantasi om å knulle 13-14 og 15 åringer. Og når godt voksne menn begynner å gå mot 18 åringer, ja så begynner kanskje varsellampen og gå? Jeg vet ikke... Men tror at kvinner kanskje har en annen omsorgsfølelse enn det dere menn har, slik at vi føler omsorg for det vi opfatter som barn i våres øyner, og derfor reagerer enkelte når de tror eller erfarer at menn tiltrekkes altfor unge jenter i forhold til sin egen alder. Dessuten....18-19årigen er ikke kvinner, det er jenter! Har du sett hvor små russen egentlig er? Det er ikke voksne, men en mellomting mellom barn og voksne. Er du over 30, så lukter dette bare ekkelt....
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Unge menn er supersexy de. Men det som pirrer mest er at unge gutter er mer kåte enn sine eldre mannlige pensjonister med hengemage og hengepupper. Unge gutter får veldig lett ståpikk, er sikkert endel eldre menn som også får det, men de er ikke i flertall for å si det slik. Og bare den tanken på at unge gutter får lett ståpikk og dermed fremstår som veldig sunne, friske og virile, den tanken er veldig opphissende for meg. Men nå er jeg bare 25 år da, men fantaserer ofte om virile og kåte hingster på 19-20 år, der pikken står som et spett bare de tar deg på rumpa. Hva er vel mer bekreftende for selvtillitten til jenta enn en pikk som vokser raskt`? Er det noen jenter som kjenner seg i gjenn i dette sitatet eller? Vil tippe det...he he:)
Gjest j25 Skrevet 27. juni 2008 #14 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har en elsker på 18, jeg er 25..han er en av de beste elskerne jeg har hadt, utrolig oppmerksom og gjør alt "riktig" selv om han er ung, ja han er rett og slett magisk! ..
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #15 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har en elsker på 18, jeg er 25..han er en av de beste elskerne jeg har hadt, utrolig oppmerksom og gjør alt "riktig" selv om han er ung, ja han er rett og slett magisk! .. har ikke erfaring fra en elsker som har vært yngre. det jeg derimot har erfart er at eldre menn er noe særlig gode i sengen. Jeg hadde en elsker, han var mye eldre enn meg. Og en ganske oppegående, sjarmerende og erfaren mann med damer...Men seriøst? Jeg vet han hadde gode intensjoner og ville gjøre det bra for meg, for han gav mye av seg selv i sengen, men jeg synest ikke det var så mye å skryte av egentlig. Han prøvde, men synest ikke han var flink. ( nå snakker vi ikke om han klarte å gi meg orgasme, eller ikke, for det har jeg aldri slitt med...he he...men vi snakker om sexen generelt). Sexen jeg har hatt med gutter på egen alder, som faktisk har vært lite erfarne har vært mye bedre. Selv om knullene har vart mye kortere. Det er noe med det der at unge gutter er ivrige, og overkåte, og kan knulle flere ganger på en dag/natt. Det er litt kick det også, å tenke på, men med eldre menn er dette lite realistisk, selv om det finnes 14-tisser blandt menn på sikkert nærmere 50 også.....jukk-jukk-sprut-jukk-jukk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå