Smusse Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Heisann Reiser dere på bryllupsreise rett etter bryllupet? Eller blir den tatt ved en senere anledning? Vi blir ikke å ha råd til bryllupsreise i år og har derfor tenkt oss på hytta til foreldrene hans uken etter bryllupet. Hadde tenkt at vi skulle være alene der en ukes tid og bare kose oss sammen :rødme: Men nå har foreldrene hans plutselig sagt at de skal på hytta den uka også. Ble litt paff da de sa det. Hadde jo sett for meg noe annet. Og vi kan jo ikke si noe heller siden det er deres hytte Kanskje det bare er jeg som er en bridezilla
Saeria Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vi er på bryllupsreise når vi gifter oss, så sånn sett har vi det greit. Hvis dere hadde avtalt å låne hytta den uken for å kunne være alene litt, hadde jeg nok blitt litt skuffa. Hvis ikke, så er det ikke noe en kan si.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vi reiser på bryllupsreise til Hawaii to dager etter bryllupet, og blir der i to uker. Det blir fantastisk Noen som har vært der før som har noen gode tips til hva vi bør få med oss?
Gjest Elize Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Vi håper at vi klare å spare så mye at det kan bli et par-tre dager på spa rett etter bryllupet.
MrsG Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 vi var ikke på bryllups-reise rett etterpå, men hadde noen dager fri fra jobb og var bare hjemme og koste oss
øyenstikker Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jepp, vi reiser til Thailand mandagen etter bryllupet. Der blir vi i 3 uker....DETtror jeg blir herrligt :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje det bare er jeg som er en bridezilla Nei. Hyttetur med svigerforeldrene er det vel ingen som har lyst til å ha som "bryllupsreise". Hva med å ta uka fri likvel og så finne en restplass/"hoppe på tur" rett før. Finner sikkert noe for ca 2000 kr pr pers. Så mye klarer dere sikkert å spare opp og da kommer dere dere vekk og kan bare kose dere sammen den første uka. Evt så kan dere høre rundt om det er noen andre i familien eller blant vennene som har en hytte å låne ut? Eller dere kan ta en telttur i Jontunheimen eller Rondane (det vet jeg om flere friluftsentusiaster som har gjort som bryllupsreise) Bare fantasien setter greser
poff Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Vi reiser til Itali 2 dager etter brylluppet Jeg syntes siden dere har planlagt å dra på hytta den uken burde svigerforeldrene holde seg unna selv om det er deres hytte. De må jo skjønne at det er en spesiell tid for dere og at dere vil ha den uken for dere selv. Var jeg deg ville jeg bedt din kommende mann om å ta en prat med foreldrene sine og bare si det at det liksom skulle være deres bryllupsreise siden dere ikke har råd til å reise avgårde, og om de kan være så snille å la der få den uken bare dere to
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Vi var på bryllupsreise sommeren etter vi giftet oss vi Mannen har en jobb som gjør at han ikke kunne være mer borte den sommeren siden han hadde fri noen dager for å forberede. Dagene etter gikk med på å rydde og kjøre bort ting vi hadde brukt. Gå igjennom og pakke bort gaver, bytte det vi fikk dobbelt opp av osv osv. Ellers koste vi oss med å være gift med aktiviteter som er vanlite for nygifte par :D Jeg hadde nok sagt til svigers at da kommer ikke vi til å være der den uka siden det var ment som en slags bryllupsresie. Men at vi da heller finner på noe annet... Syns telttur hørtes romantisk ut jeg.... <3
Sympatia Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Vi reiser på bryllupsreise til Portugal to dager etter bryllupet... Litt slit med tanke på at vi kommer hjem dagen før første arbeidsdag. Vi skal også gifte oss på vestlandet, så søndag reise hjemover te østlandet, for så få pakket ut litt gaver...og så natt til tirsdag reise til Gardemoen.. men det går...
Gjest Lillelykke Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Jepp, vi reiser til Thailand mandagen etter bryllupet. Der blir vi i 3 uker....DETtror jeg blir herrligt :rødme: Vi gifter oss på samme dag som dere, Øyenstikker, og drar også til Thailand i tre uker Tro det blir heeelt fantastisk!! Koh Samui er stedet!
Blid Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har innvilget meg 1 dag fri fra jobb, så det blir ingen bryllupsreise på oss. Vi tenker å ta en tur til f eks Thailand, Egypt, Hawaii eller noe sånt i desember/januar. Må først se hvor mye penger vi har å rutte med etter bryllupet. Får vi ikke penger/gavekort som vi har ønsket oss, men bare duker og vaser som stappes inn i skapet, ja da har vi ikke råd å reise noen steder...
øyenstikker Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 Vi gifter oss på samme dag som dere, Øyenstikker, og drar også til Thailand i tre uker Tro det blir heeelt fantastisk!! Koh Samui er stedet! Har du vert der før? Vi har aldri vært i Thailand før. Jepp, gleder meg skikkelig til Koh Samui. Vi har bestilt en kjempefin bungalow på stranden :rødme: Skal også til Hua Hin og 3 netter i Bangkok da, i suite i 68 etasje med panorama vindu...det blir spessielt tror jeg Skal dere besøke flere plasser eller?
Concertina Skrevet 30. juni 2008 #15 Skrevet 30. juni 2008 Vi kan ikke ta en for lang tur pga småtten, men tenker vi drar på fjelltur i Jotunheimen. Vurderer å dra mandag/tirsdag etter bryllupet, første natta på hotell, så etpartre netter i telt og deretter siste natta på hotell før vi drar hjem. Vi får se det litt an. Hadde det vært mine svigerforeldre som skulle invadere hytta dere planlegger å ha bryllupsreisem så hadde jeg sagt fra - deres hytte eller ikke - de bør da skjønne at dere har lyst til å være litt alene.
Gjest Gjestfrid Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 Heisann Reiser dere på bryllupsreise rett etter bryllupet? Eller blir den tatt ved en senere anledning? Vi blir ikke å ha råd til bryllupsreise i år og har derfor tenkt oss på hytta til foreldrene hans uken etter bryllupet. Hadde tenkt at vi skulle være alene der en ukes tid og bare kose oss sammen :rødme: Men nå har foreldrene hans plutselig sagt at de skal på hytta den uka også. Ble litt paff da de sa det. Hadde jo sett for meg noe annet. Og vi kan jo ikke si noe heller siden det er deres hytte Kanskje det bare er jeg som er en bridezilla Hadde dere "booket" hytta, eller bare tenkte dere på det? For hvis foreldrene hans var klar over at dere skule dit på bryllupsreise, så må de ha usedvanlig avstumpede sosiale antenner...
Smusse Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Takk for mange synspunkt Vi hadde fortalt svigerforeldrene mine at vi skulle på hytta noen dager etter bryllupet og være der en stund, ja. Vi hadde ikke bare tenkt det Jeg er enig i at de sosiale antennene deres virker litt dårlig for tiden. Men det som er rart er at jeg ikke har oppfattet de slik før. De er supre svigerforeldre som alltid viser omtanke og bryr seg. Derfor er det litt merkelig at de ikke skjønner at vi vil være litt alene etter bryllupet og bare nyte hverandre :rødme: Vi skal jo tross alt være/bo hos dem fra 2 august og fram til bryllupet den 8 august, så det kan jo ikke være at de absolut vil være sammen med oss heller. Og etter en uke boende hos familien hans, stess og mange mennesker på bryllupsdagen så hadde det vært godt å bare være oss to noen dager Samboeren min vil ikke si noe til foreldrene sine siden han føler han ikke har rett til det, pga dems hytte. Men jeg er vel ikke så enig i det. Men kan jo ikke tvinge han heller og jeg føler ikke jeg kan si noe heller. Så det ser nok ut til at uka etter bryllupet blir sammen med svigers Håper bare de ombestemmer seg om at de skal på hytta Endret 30. juni 2008 av Smusse
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Siden man bare har rett på en dag permisjon fra jobb ved en slik anledning, går jeg rett i jobb igjen mandagen etter bryllupet...permisjonsdagen tar jeg fredagen før... Men vi gifter oss jo nettopp (blant annet) fordi vi vi være sammen for alltid, og reiser og kos blir det tid til senere
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #19 Skrevet 1. juli 2008 Takk for mange synspunkt Vi hadde fortalt svigerforeldrene mine at vi skulle på hytta noen dager etter bryllupet og være der en stund, ja. Vi hadde ikke bare tenkt det Jeg er enig i at de sosiale antennene deres virker litt dårlig for tiden. Men det som er rart er at jeg ikke har oppfattet de slik før. De er supre svigerforeldre som alltid viser omtanke og bryr seg. Derfor er det litt merkelig at de ikke skjønner at vi vil være litt alene etter bryllupet og bare nyte hverandre :rødme: Vi skal jo tross alt være/bo hos dem fra 2 august og fram til bryllupet den 8 august, så det kan jo ikke være at de absolut vil være sammen med oss heller. Og etter en uke boende hos familien hans, stess og mange mennesker på bryllupsdagen så hadde det vært godt å bare være oss to noen dager Samboeren min vil ikke si noe til foreldrene sine siden han føler han ikke har rett til det, pga dems hytte. Men jeg er vel ikke så enig i det. Men kan jo ikke tvinge han heller og jeg føler ikke jeg kan si noe heller. Så det ser nok ut til at uka etter bryllupet blir sammen med svigers Håper bare de ombestemmer seg om at de skal på hytta Kan dere ikke heller dra hjem til dere? Jeg hadde klart foretrukket noen dager sammen med min kjæreste alene framfor noen dager på hytta sammen med svigerforeldrene.
mrsSJ Skrevet 1. juli 2008 #20 Skrevet 1. juli 2008 Vi reiste på bryllupsreise dagen etter bryllupet, det ble en ufattelig romantisk og herlig reise, og t.o.m. produktiv :rødme: Angående svigerforeldrene : ærlig talt, de kan vel reise på hytta en annen gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå