Gå til innhold

Fallskjermhopp?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Kompisene til min kjære vil at han skal få hoppe i fallskjerm på utdrikningslaget sitt, dette er noe min kjære ønsker seg MASSE og derfor vil selvfølgelig jeg også at de skal få dette til...

Spørsmålet er derfor: Hvor og hvordan kan vi få dette til??? Vi bor i Kristiansand.

Har snakket med noen folk på Kjevik men der var det temmelig fullt... Dermed leter vi etter alternativer. Gifter oss om under fire uker så er jo typisk nok ganske seint ute også.

Ett alternativ hadde vært Stavanger for der har han noen kompiser. Noen som vet om muligheter for å hoppe i fallskjerm her?

Takker for all hjelp....

Skrevet

Kan han ikke få det i gave på utdrikningslaget da? Også utføre hoppet senere?

Blir fort mye venting på de andre etc. Så kunne sikkert vært like bra som en gave da han tror det er "over", og det ikke blir noe fallskjermhopp i utdrikningslaget..?

Skrevet
Kompisene til min kjære vil at han skal få hoppe i fallskjerm på utdrikningslaget sitt, dette er noe min kjære ønsker seg MASSE og derfor vil selvfølgelig jeg også at de skal få dette til...

Spørsmålet er derfor: Hvor og hvordan kan vi få dette til??? Vi bor i Kristiansand.

Har snakket med noen folk på Kjevik men der var det temmelig fullt... Dermed leter vi etter alternativer. Gifter oss om under fire uker så er jo typisk nok ganske seint ute også.

Ett alternativ hadde vært Stavanger for der har han noen kompiser. Noen som vet om muligheter for å hoppe i fallskjerm her?

Takker for all hjelp....

Skien fallslkjermklubb, litt langt å reise da gitt. Eller ring til kjevik fallskjermklubb og spør om tips

Skrevet

Kanskje ikke noe godt svar, men.. Om de ikke skulle få det til i utdrikningslaget, så kan du jo gi ham det i morgengave?

Skrevet

Jeg ville foreslå å ta det i etterkant av bryllupet... Har selv hoppet i fallskjerm og ble både stiv i nakke og rygg etterpå... Dette trenger jo selvfølgeig ikke å skje, men det er jo litt kjipt å skulle ha det sånn rett før bryllupet...

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Det er mulig å hoppe fra Sola flyplass. Tror det het Stavanger Fallskjermhoppp klubb, evt Sola Fallskjermhopp klubb.

Da jeg skulle bli med å se på den som skulle hoppe, ble det utsatt pga dårlig vær. Så det måtte gjennomføres seinere.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...