*Mocca* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er helt fersk i Travian, noen som kan gi meg litt tips og råd?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er helt fersk i Travian, noen som kan gi meg litt tips og råd? Hvilken server spiller du på? Det er kanskje lurt å utvide ressursfeltene i starten, hvis ikke stopper det seg ofte opp, og det tar enda lengre tid å bygge opp ting.
*Mocca* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 server 2 har satt igang 1 av hver på ressurser foreløpig... nivå 1
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 server 2 har satt igang 1 av hver på ressurser foreløpig... nivå 1 Aha Jeg er på server 1, og i tillegg er jeg multihunter på noen servere
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Multihunter? Det er de som passer på at folk ikke jukser etc, og svarer på spørsmål
Antagonist Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Les FAQ'en, der er det mange gode tips. Konsentrer deg først om å få ett ressursfelt av hver type opp til 10 før du begynner å fokusere mye på styrker. Unntaket er at det kan være lurt å bygge noen scouts tidlig, så du merker det hvis noen scouter deg og kan drepe scoutsene til vedkommende.
billie Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Begynn med å oppgradere resursfeltene dine. Også anbefaler jeg å bygge jordkjellere ganske fort, ellers mister du resursene dine dersom du blir angrepet. Etter at du har fått litt resurser og jordkjellere kan du begynne å lage litt folk. (Du må lage de bygningene som skal til for å lage troppene også) Men det viktigste er å få opp resurser, bygninger og jordkjellere først. Deretter kan du lage tropper og evnt begynne å plyndre naboene dine.. hehe
Antagonist Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Begynn med å oppgradere resursfeltene dine. Også anbefaler jeg å bygge jordkjellere ganske fort, ellers mister du resursene dine dersom du blir angrepet. Etter at du har fått litt resurser og jordkjellere kan du begynne å lage litt folk. (Du må lage de bygningene som skal til for å lage troppene også) Men det viktigste er å få opp resurser, bygninger og jordkjellere først. Deretter kan du lage tropper og evnt begynne å plyndre naboene dine.. hehe Jordkjellere er et viktig råd i starten! Hvilken nasjon spiller du? Det er også ganske relevant for hvilken strategi du bør legge deg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå