Gjest Venn Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hva slags type kvinner kan en mann som dette like - hvem kan passe? Hvor bør han lete? Han: - Veltrent, kjekk, sporty, høy, sjef og 50 (ser ti år yngre ut) - Liker orden og balanse på hjemmebane - Jobber i internasjonal bransje og reiser noe - Seriøs og flink i jobben - God med mennesker, interessert i mennesker - Rasjonell - Rolig, liker samtaler - Liker å lage mat, vin, turer i naturen, friluft - Kjærlig og fysisk - God far (han er skilt) - Mange kvinner tiltrekkes av han - Trygg og sikker - Jordnær - Forutsigbar - Liker spontanitet også Hva slags personlighet/type kvinne liker en slik mann og hvem kan passe?! Dette burde være en oppgave god for KG
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Noen tiltrekkes personligheter som ligner ens egen, noen tiltrekkes motsetninger mens atter andre faller for en slags mellomting. Det er rett og slett helt umulig å si hva slags type kvinner denne mannen liker. Slikt er høyst individuelt, og det finnes ingen fasit. Du får nesten spørre han.
Gjest Oxford Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Noen tiltrekkes personligheter som ligner ens egen, noen tiltrekkes motsetninger mens atter andre faller for en slags mellomting. Det er rett og slett helt umulig å si hva slags type kvinner denne mannen liker. Slikt er høyst individuelt, og det finnes ingen fasit. Du får nesten spørre han. Signerer denne. Det er mange mennesker som er lykkelige sammen til tross for hva andre måtte mene om hvordan de passer sammen, hvor like de er o.l.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ett ord: Mail-order bride. Ja jeg vet det ikke er ett ord
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Meg... Det er sånne menn jeg tiltrekkes av, og som ofte tiltrekkes av meg. Men da er som regel ikke skilt på den lista...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Hvis han har alt stabilt og greit, har kontroll over livet, og har vært gift før og har barn, ser jeg for meg at han kanskje kan synes det er fascinerende med en person som gir ham litt ny spenning i livet? En kunstner, for eksempel? Som holder egne utstillinger, eller en forfatter, en som kan innvie ham i andre kretser enn han er vant til å gå i. Jeg ser for meg at han vil ha en kvinne som ikke bare er en nikkedukke, men som har et spennende liv som hun vil gjøre plass til ham i. En ressursperson, i allefall, som får ham til å føle seg ung og ny igjen. Det var min synsing i denne tråden
Gjest ts Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hvis han har alt stabilt og greit, har kontroll over livet, og har vært gift før og har barn, ser jeg for meg at han kanskje kan synes det er fascinerende med en person som gir ham litt ny spenning i livet? En kunstner, for eksempel? Som holder egne utstillinger, eller en forfatter, en som kan innvie ham i andre kretser enn han er vant til å gå i. Jeg ser for meg at han vil ha en kvinne som ikke bare er en nikkedukke, men som har et spennende liv som hun vil gjøre plass til ham i. En ressursperson, i allefall, som får ham til å føle seg ung og ny igjen. Det var min synsing i denne tråden Synes det var riktig så fine synsinger i denne tråden, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Hvis han har alt stabilt og greit, har kontroll over livet, og har vært gift før og har barn, ser jeg for meg at han kanskje kan synes det er fascinerende med en person som gir ham litt ny spenning i livet? En kunstner, for eksempel? Som holder egne utstillinger, eller en forfatter, en som kan innvie ham i andre kretser enn han er vant til å gå i. Jeg ser for meg at han vil ha en kvinne som ikke bare er en nikkedukke, men som har et spennende liv som hun vil gjøre plass til ham i. En ressursperson, i allefall, som får ham til å føle seg ung og ny igjen. Det var min synsing i denne tråden Noe sånt tenker jeg også. En kvinne som har et selvstendig liv/selvstendig karriere (ikke nødvendigvis innen kunst), da jeg regner med at han bruker mye tid på jobb og interesser? At de har noen felles lidenskaper, f eks rundt mat og/eller friluftsliv, og at de er gjensidig nysgjerrige på hverandres andre kvaliteter. Ser for meg at han kunne vært en mann for meg om ti-femten år, om jeg da er fraskilt med barn og han ikke har blitt eldre
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Hva slags type kvinner kan en mann som dette like - hvem kan passe? Hvor bør han lete? Han: - Veltrent, kjekk, sporty, høy, sjef og 50 (ser ti år yngre ut) - Liker orden og balanse på hjemmebane - Jobber i internasjonal bransje og reiser noe - Seriøs og flink i jobben - God med mennesker, interessert i mennesker - Rasjonell - Rolig, liker samtaler - Liker å lage mat, vin, turer i naturen, friluft - Kjærlig og fysisk - God far (han er skilt) - Mange kvinner tiltrekkes av han- Trygg og sikker - Jordnær - Forutsigbar - Liker spontanitet også Hva slags personlighet/type kvinne liker en slik mann og hvem kan passe?! Dette burde være en oppgave god for KG Hva har du med det å gjøre og hvorfor lurer du på det? Du sier at mange kvinner tiltrekkes av han. Da vet han vel selv hvilken kvinne han liker og passer sammen med. Slutt å bry deg.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 En hjemmmeværende eller hore. Mao hore og madonna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå