Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er en mann på 37år, enkemann, og 2barn (9 og 12). Siden januar har vi hatt hund, men allergien til minstemann førte til at vi nå måtte gi hunden til noen andre. Allergien kom gradvis følte vi, og ble verre og verre, det har aldri før vært noen tegn til allergi hos han. På lørdag var en "kjernefamilie" på plass og fikk ta med seg hunden vår. Jeg vet han får, om mulig, et enda bedre hjem, men gud så trist å gi bort noe som var som et familiemedlem, barna takler dette mye bedre enn det jeg gjør. Sist natt var forferdelig, jeg lå og småsov innimellom, våknet og drømte om JEFF, hunden vår, jeg savner han så utrolig, og tenker om det hadde vært en annen måte å gjøre dette med allergien på. Vet det er litt egoistisk med tanke på mine barn, men vi var alle glad i Jeff. Dyr er faktisk noen fantastiske mennesker. Jeg skal nå iallefall benytte meg av å stikke innom til de nye eierene når jeg kjører forbi, for det sa det jeg måtte gjøre, og ja, jeg kjører forbi noen ganger i året, selv om det er 10mil fra oss. Fint å skrive om dette, det er vel en del av sorgprosessen. ....og ikke tro jeg er en svak mann fordi jeg forteller om mitt savn.(lite mandig)for noen...... Jeg har jo enda de 2 jeg er aller mest glad i, og gleder meg over det.
SummerJoy Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Føler med deg. Er nå gravid, og tenker veldig mye på om barnet kanskje blir allergisk. Det ville vært en katastrofe, for jeg og samboeren elsker hunden vår. Så skjønner følelsene dine veldig godt. Bra du kan trøste deg med at den havnet hos en fin familie iallefall og kjempefint at du kan besøke den. Du er ikke svak! Ingenting er mer tiltrekkende enn en mann som viser følelser. Slik ser jeg på det iallefall
Gjest TONE-E Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 SYNES DU VIRKER SOM EN GOD FAR FOR HUND OG BARN, ETTERSOM TIDEN GÅR VIL DU KOMME OVER DET, JEG HAR VÆRT I TILSVARENDE SITUASJON, OG DET GIKK OVER, DET VIKTIGSTE ER Å VITE AT HUNDEN HAR DET BRA. SELV KAN JEG ALDRI MER HA HUND, MEN KOSER MED VENNER OG KJENTE SINE HUNDER. STÅ PÅ. JADA, DET ER GODT Å FÅ FØLELSENE NED PÅ PAPIRET. SYNES PÅ INGEN MÅTER DU ER LITE MANDIG.... FAKTISK ENDA MER MANDIG Å KUNNE VISE FØLELSER.
NovaFlare Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg skjønner godt at du sørger, men også at du som far må gjøre det som er best for barnet ditt, du høres ut som et godt menneske. Men prøvde dere Petal Cleanse? Det er fint å vite om det iallefall, jeg kjenner mange tunge allergikere som nå er symptomfrie takket være den. http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå