Gjest Alvebruden Skrevet 23. juni 2008 #1 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har spurt i 2 gullsmedbutikker, og de hadde ikke. Virka ikke som det var noe gullsmedbutikker hadde. :klø: Jeg trodde det var der jeg kunne få tak i det jeg men. Noen som vet hvor man kan få tak i det, bortsett fra på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 24. juni 2008 #2 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi har en på jobb som ser ut som den er i sølv (men det er den ikke altså) - den ble kjøpt på Plantasjen. (Men er fra julepynten deres egentlig så jeg vet ikke om de fortsatt har den.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2008 #3 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg hadde prøvd: Hobbyforretninger Nille Turistforretninger Bokhandlere Blomsterbutikker Dill og dall butikker (tror det siste jeg hadde tenkt var gullsmed ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 24. juni 2008 #4 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har en vhis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 24. juni 2008 #5 Del Skrevet 24. juni 2008 De har det på bryllupsbutikken i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. juni 2008 #6 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har sett på hobbybutikker.... der hadde de kaketopper, bjeller, fuglevennlig ris etc.... jeg skal inn der å kjøpe bjelle til meg selv... er sølvfarget metall... ser ut som sølv, men bare ikke så dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 24. juni 2008 #7 Del Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg kunne egentlig tenke meg noe i ekte sølv da men. Iallefall en som man kan gravere i. Jeg skal ta meg en tur på de stedene dere nevnte. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 24. juni 2008 #8 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi brukte ei gammel sauebjelle som vi fant hjemme hos besteforeldrene mine. Sølvbjelle som er gravert er vel litt i andre enden av skalaen......jeg synes jo personlig man kan bruke pengene på noe annet en det, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 24. juni 2008 #9 Del Skrevet 24. juni 2008 Vi brukte ei gammel sauebjelle som vi fant hjemme hos besteforeldrene mine. Sølvbjelle som er gravert er vel litt i andre enden av skalaen......jeg synes jo personlig man kan bruke pengene på noe annet en det, men hver sin smak. Ikke pengene det står på her. Det jeg er ute etter er en toastmasterbjelle i sølv som man kan gravere inn i. Tenkte å gravere inn navnet til toastmasteren på den ene siden, og navnet vårt og bryllupsdatoen på den andre siden. (og kanskje en liten hilsen) Dette blir da en tilleggsgave til toastmasteren, noe jeg vet hun vil sette utrolig stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå