Lissi Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har bedt svigermor på 3 retters middag:) Brushetta. Loff med bread spread hvitløkssmør i stekovnen, oppkutta tomater blandet med grønn paprika og basilikum. Biff, hjemmelaget pommes fritt i stekovn, wokka grønnsaker, smørstekte champingjonger og kaldrørt peppersaus. Bananasplit. Banan, is med sjokobiter og sjokoladesaus som stivner. Jeg er sulten:)
Titti72 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Rundstykker med chillimarinerte krepsehaler. Stratos til dessert... Overtidsmat..... Skulkesjuk kollega gjør at jeg må jobbe i kveld.... *drit sur*
Gjest Zia Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vi har ikke hatt en spesiell meny i anledning dagen, dessverre. Da jeg var barn derimot, pleide vi å grille hvis det var fint vær, eller å spise hummer og reker innendørs hvis været var dårlig. Men i dag ble det en helt ordinær hverdagsmiddag - pasta med reker.
Gjest hyggelig Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 St.hans=grilling/pølser på bål her i huset:) Idag tok vi med oss grillen og et par gode venner og kjørte til vi kom til en flott liten bukt med fjell, hav og kveldssol. Hadde med oss pastasalat med spinat og bacon, flintstek, sommerkoteletter, grillpølser, potetsalat, og noe søtt og noe salt til etterpå. Nå håper jeg det ble noen fine fotografier fra turen så jeg kan lime de inn i scrappealbumet;)
Chimamanda Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Kylling med salat. Har ikke foelt meg saa bra idag, men naar jeg tenker over det saa hadde jeg nok ikke hatt noe spesielt selv om jeg hadde vaert helt frisk..
FantasDick Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Vi skulle egentlig grille ute, men det ble så stygt vær så vi spiste hjemme hos mamma. De fleste hadde sin egen grillrett, og min ble hvitløksmarinert skinkebiff, chilimarinert filetkotelett av svin, kalkunpølse, potetsalat med hvitløk og urter, ris, salat, et pølsebrød, masse grønne oliven, marinerte hvitløk og fetaost! Hoho, litt av en middag! Og vafler, friske jorbær, vanlijekesam og masse krem til dessert! Endret 24. juni 2008 av Zaphireh
Gyda Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Vi grillet pølser og grillspyd med kylling og storfekjøtt (+ løk og paprika) over bål. Det var godt
Gjest Oxford Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Vi grillet kylling, karbonader, pølser og koteletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå