Gå til innhold

L`Oreal Perfect Slim

Har du fått mindre cellulitter/blitt kvitt dem av L`Oreal Perfect slim?  

1 stemme

1. 1. Har du fått mindre cellulitter/blitt kvitt dem av L`Oreal Perfect slim?

• Ja, cellulittene er helt borte!
      0
    • Nei, den virket ikke i det hele tatt.
      4
    • Ja, jeg ser litt bedring..
      3
    • Ja, den har hjulpet bittelitt.
      1
    • Annet.
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Nåvila
Skrevet

Hei på dere! :D

Etter å ha lest ganske mye positivt om denne gelèen her på forumett, tenkte jeg det var like greit å starte ett eget innlegg om den!

Skriv helst ett innlegg også, hvor du forteller hvor lenge du gikk på den, hvor plaget du var med cellulitter før og evt etter. Virket det ikke i det hele tatt? osv Ville satt veldig stor pris på dette!

PS: Jeg ønsker ikke svar fra de som ikke har prøvd den, men som poster innlegg kun for å si at ingen kremer/gelèer virker. Denne har jeg faktiskt hørt har hjulpet noen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooopsann...

Jeg klikket meg inn på denne fordi jeg trodde det dreide seg om det slimet som produseres i forbindelse med en perfekt oral...

Skrevet
Ooopsann...

Jeg klikket meg inn på denne fordi jeg trodde det dreide seg om det slimet som produseres i forbindelse med en perfekt oral...

:hoho::hoho:

Så lærte du noe nytt i dag også, Sandman!

Gjest Terès
Skrevet

Ser at noen av dere har fått virkning av denne gel`en, fint for dere! :D

Men jeg kan bare snakke for meg selv nå...

Jeg hadde litt cellulitter, ikke ille i det hele tett,men bestemte meg likevel for å prøve denne geleen. Det er jo vært et forsøk tenkte jeg.

Masserte den inn morgen og kveld som anvist, dette har jeg gjort i snart fem uker nå. Men i går, da skulle jeg se om det var blitt noe bedring viste det seg at jeg har blitt myye værre! :( :o

Spør meg ikke hvordan det går ann, men det er fakta!

Det kan ikke være annet enn geleen som har forværret det, og nå har jeg mye cellulitter..

Har ikke gjort noenting annerledes enn vanlig.

Hvordan i huleste kan dette ha seg?

PS: De få celulittene jeg hadde før jeg begynte har jeg hatt i mange år uten at det har verken blitt bedre eller værre. Før dette da :evil: :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Brukte først en flaske av den, det ga inen virkning på meg. Prøvde så en flaske Comet, noe som ga resultat med en gang! Man får hva man betaler for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...