Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HM hadde før vet jeg (jeg liker faktisk øyeskyggene derfra ;)) men finnes ikke nå lenger. Jeg er litt sær på fargene så må ofte kjøpe et helt sett for å bruke èn av fargene. Vilel vært mye bedre om jeg kunne satt sammen paletten min selv. Noen som vet hvor/ hvilke merker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Angel_*
Skrevet

Mary Kay har hvor du kan sette sammen akkurat de du ønsker selv, med hensyn til farger. Da kan du også velge rouge, lip gloss etc...

I tillegg får du gratis facial med en konsulent. Da kan du prøve alle fargene før du velger akkurat hvem DU liker best!!!

Fantastisk!!!!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg vet at art deco har slike skrin du kan sette flere farger i. De er ikke så dyre heller... Når jeg brukte det kostet de vel en femti kroner, men det er noen år siden da.... Selges på parfymereier som esthetique

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye koster øyeskyggepalettene til Art Deco, Stila og MAC? Og hvor mange farger kan man ha i en palett?

Hvem av disse merkene er best?

Skrevet

Paletten til MAC koster vel 125 eller noe sånt, og hver øyenskygge som passer i paletten koster 90.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Mariann_*
Skrevet

Er det noen som vet om Makeup Store eller ID har slike paletter?

Skrevet
Mary Kay har hvor du kan sette sammen akkurat de du ønsker selv, med hensyn til farger. Da kan du også velge rouge, lip gloss etc...

I tillegg får du gratis facial med en konsulent. Da kan du prøve alle fargene før du velger akkurat hvem DU liker best!!!

Fantastisk!!!!

Hvor faar du gjort dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...