Gjest Gjest_mia_* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Møtte en fyr en veldig fuktig lørdag... hadde en morsom natt og en fiiiiiiin morgen... og vi møttes igjen denne helge også... Vi skal møtes igjen i kveld...men jeg har fått skikkelig utbrudd av munnsår... og vi har jo hatt sex hver gang vi har møttes... burde jeg si ifra på forhånd? Avlyse? Kan jo ikke ha sex nå? Jeg har lyst til å treffe han uansett, for jeg liker han...men vet jo ikke hva han er ute etter... Jeg reiser snart... så har ikke god tid til å finne ut av ting på heller.... Tror han liker meg, men at han har blitt såret tidligere, så han gjør seg litt hardere enn han er... men herregud - hva vet jeg- har møtt han to ganger....sukk
Humleblomst Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Dette er en vanselig situasjon. For hvis du ikke gir beskjed om at du har munnsår og møter opp, og han bare er ute etter sex kommer det til å bli skikkelig flaut og ubehagelig for deg. For han skal ha veldig dårlige manerer for å kaste deg på dør, det vil si at du må sitte der noen timer og se en dårlig film mens stemningen er uutholdbar. Og hvis du gir beskjed risikerer du at han ikke vil møte deg. Det du kan gjøre er å sende ham en melding der du forteller at du har munnsår og ikke vil smitte ham, men hvis han vil se en film med deg/gå på kino (eller hva som helst) istedenfor hadde det vært kjekt. Er han bare ute etter sex vil han da ha en åpning til å svare "Jeg er ikke i humør til å se film i dag, kan vi ikke heller møtes en annen gang da?". Jeg har sendt en lignende melding en gang for lenge siden og fått et slikt svar, og ble egentlig overrasket over hvor skuffa jeg ble. Ikke fordi jeg egentlig brydde meg om fyren, jeg kjente ham jo ikke. Men det var jo et veldig direkte bevis på at han ikke var interessert i meg i det heletatt utenom det fysiske. Jeg følte meg faktisk kanskje litt brukt, på en måte. Men jeg var jo med på det, og i ettertid var jeg glad til, for da slapp jeg å involvere meg følelsesmessig når han ikke var ute etter noe mer.
sebra Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 løp og kjøp compeed munnsårplaster hvis du har ett langåpent apotek i nærheten.
sebra Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 løp og kjøp compeed munnsårplaster hvis du har ett langåpent apotek i nærheten.
Gjest ts Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 løp og kjøp compeed munnsårplaster hvis du har ett langåpent apotek i nærheten. Kjøpte sånn antix og har smurt i hele dag.... venninner sier at det ikke synes...men det gjør det jo... har kjøpt sånn plaster før, men jeg synes det synes bedre enn selve såret... hum en time til jeg skal møte han nå.,..må bestemme meg snart...
Gjest dalieo Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ville ha avlyst Kanskje litt overfladisk, men tror ikke jeg hadde følt meg vel med det på en av de første datene.
Silli Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Kjøpte sånn antix og har smurt i hele dag.... venninner sier at det ikke synes...men det gjør det jo... har kjøpt sånn plaster før, men jeg synes det synes bedre enn selve såret... hum en time til jeg skal møte han nå.,..må bestemme meg snart... viss du sier fra så kort tid i forveien blir det litt rart... da virker det som at ikke du er intereser i å møte han, å sånn som du skriver virker det som du er det.. møt han, å se hvordan han tar det.. :D
Gjest ts Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Sendte melding om at jeg var litt forkjølet... og hansvarte at han ville ha besøk likevel, og at han tålte basiller:) Så da er han vel ikke bare ute etter sex.....
Lissi Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Sendte melding om at jeg var litt forkjølet... og hansvarte at han ville ha besøk likevel, og at han tålte basiller:) Så da er han vel ikke bare ute etter sex..... Bare si at du har forkjølelsesår i tillegg. Han er jo helt klart interessert i deg, og da kan du treffe han, men bare forklare at kyssingen må dere ha tilgode:) Jeg har fint greid å ha sex uten å kysse;) hehehe.. er man nøden så kan du skippe haue;) forces of nature har en dritbra olje som slår tilbake herpes. Heter herpes simplex outbreak elliminator. Jeg er superfornøyd med denne, og dette er det eneste som faktisk har fjernet hele såret på flekken:) Nå er kursen lav så den er billig nå, løp og kjøp:=)
Gjest dalieo Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Sendte melding om at jeg var litt forkjølet... og hansvarte at han ville ha besøk likevel, og at han tålte basiller:) Så da er han vel ikke bare ute etter sex..... Så flott da :-D Da bryr han seg nok ikke om litt munnsår. Kos deg!
Gjest ts Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 tok på sann plaster...han så først ikke såret, men jeg sa i fra.... men etter en stund lurte han på om han kunne kysse meg likevel Så ble en kjempekoselig kveld ....
Pokahonta Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 tok på sann plaster...han så først ikke såret, men jeg sa i fra.... men etter en stund lurte han på om han kunne kysse meg likevel Så ble en kjempekoselig kveld .... Heier!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 Heier! Jenta trodde automatisk at han ville ha sex. Spørs hvem det er i forholdet som er overfladisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå