Husfrua Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal ha kjole fra somaras.no (amy). Jeg valgte den fordi den ikke er så dyr og den er enkel. Syntes den passet i et enkelt formiddagsbryllup med bare nærmeste familie. Problemet er at jeg nå innser at dette overhodet ikke er drømmekjolen, den jeg hadde sett for meg. Vet liksom ikke som jeg klarer å bloi helt fornøyd. Samtidig vet jeg ikke om det ville vært riktig å valgt noe annet iforhold til at det er en borgerlig vielse med bare formiddfagsbryllup?? Drømmen var jo en mere elegant kjole da. Hva syns dere er mest riktig i et sånt bryllup?? Skjønner jo man kan velge som man vil, men man har jo ofte en formening om hvordan det skal være.
prima Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Har hørt om alt fra full stas med slør og prinsessekjole, til selskapskjole, og helt enkelt med vanlig tøy. Tror det er opp til hver enkelt. Viktigste er at du er fornøyd. Og om du ikke er det med den kjolen, så selg den, og kjøp den du egentlig vil ha...
Husfrua Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Har hørt om alt fra full stas med slør og prinsessekjole, til selskapskjole, og helt enkelt med vanlig tøy. Tror det er opp til hver enkelt. Viktigste er at du er fornøyd. Og om du ikke er det med den kjolen, så selg den, og kjøp den du egentlig vil ha... Problemet er at jeg gifter meg 5.august, så jeg har vel i grunn litt for kort tid til å velge noe annet.
Humleblomst Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hvis du har penger, og har lyst å bruke penger, kan du jo ta en tur til en brudesalong og fortelle om problemet. De har jo en del utstillingskjoler, og mest sansynlig vil de gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg. Ellers er jo finn.no også et alternativ. Men før du går for å skaffe deg en ny kjole bør du tenke gjennom om dette virkelig er SÅ viktig for deg. Det er faktisk ikke en selvfølge at alle bruder føler at bryllupet blir ødelagt bare fordi de ikke har "den perfekte kjolen" på seg. Og det er lett å bli revet med når bryllupet nærmer seg, selv om man egentlig i utgangspunktet og i ettertid ikke føler at slike detaljer har noe å si. Jeg merker selv at jeg allerede nå kan begynne å gruble over ting som det ellers aldri ville falt meg inn å tenke på. Heldigvis er min fremtidige mann veldig flink til å hjelpe meg ned på jorden igjen, og jeg må innrømme at jeg blir litt flau når jeg ser at jeg har latt meg rive med...
Fun Light Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Det er vel verdt et forsøk? Ta turen til ulike salonger, gå gjennom det de har der og prøv det du kunne tenke deg. De står vel litt ekstra på for deg også, hvis de ellers får solgt deg en kjole? Bedre å gjøre et ordentlig forsøk, enn å angre på at du aldri tok deg bryet! Kjedelig å se tilbake på bilder fra dagen deres og være såå misfornøyd med valget av kjole..
Husfrua Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Hvis du har penger, og har lyst å bruke penger, kan du jo ta en tur til en brudesalong og fortelle om problemet. De har jo en del utstillingskjoler, og mest sansynlig vil de gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg. Ellers er jo finn.no også et alternativ. Men før du går for å skaffe deg en ny kjole bør du tenke gjennom om dette virkelig er SÅ viktig for deg. Det er faktisk ikke en selvfølge at alle bruder føler at bryllupet blir ødelagt bare fordi de ikke har "den perfekte kjolen" på seg. Og det er lett å bli revet med når bryllupet nærmer seg, selv om man egentlig i utgangspunktet og i ettertid ikke føler at slike detaljer har noe å si. Jeg merker selv at jeg allerede nå kan begynne å gruble over ting som det ellers aldri ville falt meg inn å tenke på. Heldigvis er min fremtidige mann veldig flink til å hjelpe meg ned på jorden igjen, og jeg må innrømme at jeg blir litt flau når jeg ser at jeg har latt meg rive med... Prøver å tenke litt som du da jeg syns det har tatt helt av angående hvor mye penger man bruker på et bryllup og at alt rundt skal være så perfekt. kanskje er det ikke så viktig etterpå allikevel. Jeg skal i allefall prøve å være fornøyd med den jeg har:)
Solstrålejenta Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Det er absolutt viktig at du føler deg fornøyd med kjolen... Visst er det ikke så lenge til august, men jeg ville tatt en tur i salonger for å se om det er noen andre du liker bedre... Og det kan jo hende at når du får prøvd noen så finner du ut at den du har er den riktige allikevel... Hvis ikke selger salonger utstillingskjoler og tillegg til at det er masse flotte kjoler til helt okey priser på finn.no...
Husfrua Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2008 Planen var egentlig at ikke kjæresten min skulle se meg i kjolen før bryllupet, men siden jeg ikke hadde fått hjelp av noen annen, hjalp han meg med å ta på kjolen som jeg har. Tidligere hadde jeg bare slengt den på uten å greie å knyte skikkelig bak osv. så da så den ikke noe særlig ut. Fikk knytt skikkelig bak og sett i helspeil, og vips så var kjolen helt annerledes og jeg ble kjempe fornøyd. Er utrolig lettet for det, da er det problemet borte;D
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Godt å høre, for den kjolen ER jo veldig fin!
Gjest blushing bride Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har kjøpt kjole. Har tittet litt rundt, men ikke funnet noe som matcher. Alikevel har jeg "kronisk fylleangst" og lurer på om den er riktig. Har slått meg til ro med at kjolen er super fin, og at jeg har helt vanlige nerver! Veldig godt å høre Ras at du er fornøyd når du fått tenkt deg om litt!
Nadir Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Jeg liker kjolen din men min favorit er Alexis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå