Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikke fått oblatmerkene mine enda, og jeg har betalt. Hvor skal jeg ringe for å forhøre meg om dette?
wind-up bird Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Siden de fremdeles kan være under utsendelse kan du sikkert se det an litt før du ringer, se her: http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal På den andre siden skader det ikke å ringe, bedre å ringe en gang for mye!
Titti72 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Ellers så stikker du innom trafikstasjonen og henter noen. De har merker liggende som de fyller ut for deg.
yoga Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikke fått oblatmerkene mine enda, og jeg har betalt. Hvor skal jeg ringe for å forhøre meg om dette? Jeg har heller ikke fått mine, og kjenner jeg begynner å bli litt stressa nå. (Jeg har betalt) De begynner jo med kontroller allerede på onsdag! Prøve å ringe tollvesenet i dag, men der fikk jeg beskjed om at det var for mange innringere, så jeg måtte prøve igjen senere..
Gjest Lillebøll Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 var et år jeg ikke fikk dem, de tok skiltene mine og jeg måtte ut med 900 får å få de tilbake. Det var vist min plikt å skaffe disse oblatene vis jeg ikke hadde fått de i tide. Så ring og mas!
wind-up bird Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg har heller ikke fått mine, og kjenner jeg begynner å bli litt stressa nå. (Jeg har betalt) De begynner jo med kontroller allerede på onsdag! Prøve å ringe tollvesenet i dag, men der fikk jeg beskjed om at det var for mange innringere, så jeg måtte prøve igjen senere.. Mulig de begynner med kontroller, men de klipper ikke selv om du ikke har merkene uten å sjekke først. Se her: http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=SVVa...kkelMedRelatert - Alle bileiere som vet at de har alle forhold knyttet til bilen i orden, kan ta det med ro fram til slutten av juni. Hvis de ikke har fått kontrollmerkene da bør de kontakte en trafikkstasjon, sier Fjeldberg. Endret 23. juni 2008 av wind-up bird
Gjest Glør Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 De begynner jo med kontroller allerede på onsdag! På vegvesenets sider står det at de sendes ut helt frem til juli, og at fristen for å sette dem på er 15. august.
lillesky Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Ellers så stikker du innom trafikstasjonen og henter noen. De har merker liggende som de fyller ut for deg. De har blanke merker, sånn at de kan fylle inn bilnummmer. De ser jo på skjermen at du har betalt. Selv om de starter kontroll, så klipper de ikke skiltene før 15. august. Blir du stoppet, sjekker de i registeret og ser at du har betalt og lar deg kjøre videre, uten bit eller noen ting.
Gjest Catwoman Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Et år jeg ikke fikk - reiste jeg på biltilsynet/ statens vegvesen - ja, det stedet der man får førerkortet. Så fylte de inn bilnummeret mitt på sånne blanke oblater - null problem. De så på skjermen at alt var betalt, betalte ikke noe for oblatene heller.
yoga Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kom endelig igjennom på tollvesenets linjer i stad, og mine oblater er på vei i posten Nå puster jeg litt lettere igjen
Gjest Gjest.... Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Dette er vel en bil og trafikk-diskusjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå