Gå til innhold

grete rode kurs

tullemor

Anbefalte innlegg

i går begynte jeg på ett nytt grete rode kurs.

sist jeg gikk gikk jeg ned 8 kilo.

håper på like bra resultat denne gang.

er det noen der ute som har gått på dette og hvor mye gikk dere ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også på mitt andre kurs, har 4 uker igjen. Hittil har jeg gått ned 11 kg og er kjempefornøyd! Men det andre kurset er mye "tøffere" enn det første, jeg har tidvis slitt veldig med motivasjonen. Heldigvis ble det bedre etter påske! Lykke til! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veldig lyst til å begynne på kurs.

Har bare noen spørsmål.

Er det mye pes med matlaging, mye nye og dyre råvarer?

Kom med deres erfaringer, positive og negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt et GR kurs. Synes det er mye pes med måling og veiing av alt, men det blir en vane.

Jeg tok av kun 4 kilo, men har meldt meg på et kurs til og forventer å gå ned mer der. Er nå mer inne i tankegangen rundt sammensetning av måltider etc.

Ellers er det overhode ikke noe pes i forhold til ny mat så sant du spiser noenlunde normal norsk mat i dag.

Du skal ha mindre farseprodukter, men ellers merket ikke jeg noen forskjell. Det er jo mer mat laget fra grunnen, men det blir en vane.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brud2003: hvor mye vil du gå ned? eller rettere sagt, hvor mye bør du gå ned? For et par kilo hadde jeg heller trent litt mere og passet på hva jeg puttet i munnen.

For min egen del så har det vært for det meste en positiv opplevelse. Enkelte dager er veldig tøffe...men jeg har lært om mat og min egen kropp, og det er jeg fornøyd med!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Brud2003!

Da er vi i samme situasjon! Jeg hadde 8-10 kg for mye. Og etter min helt personlige mening er det et godt utgangspunkt for et GR kurs. Der får du oppfølging, gode råd og lærer hvordan du spiser RIKTIG, ikke så lite som mulig. Det er det eneste som funker for meg, jeg har vært på maaange mindre vellykkede slankekurer hittil, men dette er første gang jeg har klart å gå ned i vekt og holde meg der uten problemer.

Se på websidene deres så er det ganske mye informasjon der!

Lykke til!

Klem fra Linda

(som forresten er Brud2002! icon_wink.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...