Gjest Gjest-broken <3 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvordan husker dere menn og forsåvidt kvinner sexpartnere? Jeg er av den formening at man alltid vil syntes den man er sammen med er deiligst. Selvfølgelig finnes det sikkert mer perfekte anatomisk korrekte mennesker der ute som på en magasin forside vil fremstå som deiligere, men jeg vil likevel syntes at kjæresten min er deiligst fordi jeg elsker han og setter pris på alle hans sider. Jeg akkurat blitt dumpet, og eksen har hatt seg med en annen Vi har jo ikke klart å kutte all kontakt, og jeg måtte jo spørre han om hvem som var deiligst av meg og henne. Han sier vi ikke kan sammenlignes, siden vi er så forskjellige, men en uke før det var jo jeg det deiligste i verden. :S Vet hvordan hun ser ut, og hun er ikke så veldig spess med fare for å høres litt sjalu ut her. Tror kanskje han syntes hun var fin pga spenningen? Hvordan er det når man har mange sexpartner og alle har jo forskjellige kropper? Tenker man på hvor digge de var evt ikke var? Og er det sånn at man sammenligner med evt kjærester? Sytnes det er skummelt og være singel, med en eks som løper rundt og humper alle han får.... Vet jo at jeg ikke ser så dårlig ut, men vil liksom se bedre ut enn alle han møter! Vil være best, deiligst, penest,diggest osv( dette bruddet er vel ikke helt falt i god jord hos meg, for å si det sånn)!!!
Gjest Gjest- Jan Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hvordan husker dere menn og forsåvidt kvinner sexpartnere? Jeg er av den formening at man alltid vil syntes den man er sammen med er deiligst. Selvfølgelig finnes det sikkert mer perfekte anatomisk korrekte mennesker der ute som på en magasin forside vil fremstå som deiligere, men jeg vil likevel syntes at kjæresten min er deiligst fordi jeg elsker han og setter pris på alle hans sider. Jeg akkurat blitt dumpet, og eksen har hatt seg med en annen Vi har jo ikke klart å kutte all kontakt, og jeg måtte jo spørre han om hvem som var deiligst av meg og henne. Han sier vi ikke kan sammenlignes, siden vi er så forskjellige, men en uke før det var jo jeg det deiligste i verden. :S Vet hvordan hun ser ut, og hun er ikke så veldig spess med fare for å høres litt sjalu ut her. Tror kanskje han syntes hun var fin pga spenningen? Hvordan er det når man har mange sexpartner og alle har jo forskjellige kropper? Tenker man på hvor digge de var evt ikke var? Og er det sånn at man sammenligner med evt kjærester? Sytnes det er skummelt og være singel, med en eks som løper rundt og humper alle han får.... Vet jo at jeg ikke ser så dårlig ut, men vil liksom se bedre ut enn alle han møter! Vil være best, deiligst, penest,diggest osv( dette bruddet er vel ikke helt falt i god jord hos meg, for å si det sånn)!!! Tror du hn dumpet deg p.g.a utseende/kropp? Tror ikke jeg.. -Jan
FoxyFish Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Om du vil at exen din alltid skal se på deg som deiligst, så vil du nok oppleve noen ubehagelige overraskelser etter hvert! Som du selv sier så er det ofte sånn at den man er med i øyeblikket som er den aller beste, og sånn er det vel for ham også. Sånne ting kan man jo ikke kontrollere. Utseende er jo også det man først blir lei av ved et menneske ( i alle fall min erfaring), og det som en gang var deilig kan fort bli kjedelig.
Gjest Gjest-broken <3 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Tror du hn dumpet deg p.g.a utseende/kropp? Tror ikke jeg.. -Jan Nei det vet jeg at han ikke gjorde :gjeiper: Men spørsmålet er vel litt mer stilt fordi brudd går på selvtilliten, og lurer på hva folk tenker om kroppen til de de ligger med. Kan legge ut om i øst og vest om forholdet, men hovedgrunnen til at det er slutt er at han ønsker å prøve singellivet, altså ligge med folk! Fordi det tydeligvis er så spennende... Da vil jeg gjerne vite om det faktisk er så spennende og om man tenker mye kropp. Som sagt ønsker jo at han fremdeles skal ville ha meg.......
Gjest Glemmer ikke Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal ikke skryte av å være noen Don Juan og kvinnebedårer men noen få har jeg vært sammen med/bodd sammen med. Likevel; Det er ei jente jeg var sammen for ca 10 år siden jeg ALLTID tenker på når jeg runker eller har sex med ei jente. Hun var fra Pakistan og det var til slutt foreldrene hennes (tror jeg) som "anbefalte" henne å heller ta en av sine egne.. Når vi var alene og nakne inne på soverommet forvandlet hun seg til et kåt, ivrig, avansert "sexdyr".. Mange ulike stillinger, suging og analstimulering. Hun var også vill etter sæd og gjorde forskjellige ting med den etter at jeg hadde sprutet. Klinte den utover seg og smakte på den. Dette til forskjell fra den beskjedne og stille jenta hun vanligvis var..
FoxyFish Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal ikke skryte av å være noen Don Juan og kvinnebedårer men noen få har jeg vært sammen med/bodd sammen med. Likevel; Det er ei jente jeg var sammen for ca 10 år siden jeg ALLTID tenker på når jeg runker eller har sex med ei jente. Hun var fra Pakistan og det var til slutt foreldrene hennes (tror jeg) som "anbefalte" henne å heller ta en av sine egne.. Når vi var alene og nakne inne på soverommet forvandlet hun seg til et kåt, ivrig, avansert "sexdyr".. Mange ulike stillinger, suging og analstimulering. Hun var også vill etter sæd og gjorde forskjellige ting med den etter at jeg hadde sprutet. Klinte den utover seg og smakte på den. Dette til forskjell fra den beskjedne og stille jenta hun vanligvis var.. Da er det jo selve sexen man tenner på, og ikke "fine pupper" Og det er jo veldig bra! Sånne ting er i min verden myyye viktigere enn kroppen til vedkommende. Man må ha en god kjemi - også i senga.
Gjest Gjest-broken <3 Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Da er det jo selve sexen man tenner på, og ikke "fine pupper" Og det er jo veldig bra! Sånne ting er i min verden myyye viktigere enn kroppen til vedkommende. Man må ha en god kjemi - også i senga. Det har vi hatt å, men har har holdt sammen i mange år, og selvom vi har gjort ALT vi har ønsket med masse variasjon så er jeg jo fremdeles meg. Men ser jo at noen faktisk legger enkelte personer på minne mest pga handlinger, men sikkert også utseende i tilfeller. Flott om flere har noe konstruktiv å si, syntes uansett det er spennende å høre folks erfaringer og meninger. + noe gjør meg lettere til sinns i en litt tung periode
Gjest dalieo Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Da er det jo selve sexen man tenner på, og ikke "fine pupper" Og det er jo veldig bra! Sånne ting er i min verden myyye viktigere enn kroppen til vedkommende. Man må ha en god kjemi - også i senga. Helt enig med deg Gutten jeg mistet jomfrudommen med er den peneste gutten jeg har møtt i hele mitt liv, men allikevel tenner jeg mye mer på kjæresten min nå. Han er også pen selvfølgelig, men i tillegg har vi en syk kjemi, og jeg tør å slippe meg mye mer løs i senga. Og sist men ikke minst har jeg mye sterkere følelser for ham.
Gjest spetakkel Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kan huske at jeg tenkte da at A eller B var utrolig sexy, og at C var ekstremt bra i senga, og at D og jeg hadde utrolig kjemi, men utifra disse vage minnene om hva jeg syntes om dem, så husker jeg svært lite av mine tidligere partnere
Nabodama Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Jeg kan huske at jeg tenkte da at A eller B var utrolig sexy, og at C var ekstremt bra i senga, og at D og jeg hadde utrolig kjemi, men utifra disse vage minnene om hva jeg syntes om dem, så husker jeg svært lite av mine tidligere partnere Sånn kan jeg også tenke, og jeg husker mye også fra de viktigste og langvarige partnerne mine. En hadde perfekt kropp, og var godt utrustet, god i senga også. En var høy og tynn, med tydelig mageruter og muskler. Han var veldig kjekk og vi hadde en enorm tenning på hverandre. Han jeg har nå er den mest omtenksomme av alle, den som bruker mest variasjon og oppfinnsomhet, og også den jeg har hatt de mest fantastiske orgasmer sammen med. Jeg har det utrolig godt seksuelt og ellers med ham. Han er mørk med brune øyne, muskuløs han også, pen kropp. Alle tre har vært pene, men på helt forskjellige måter. Og alle har vært mørke. Og alle var deiligst i verden da vi var sammen. Etterpå var de ikke det for meg lenger, da ble de mer "vanlige", og jeg gikk jo videre (de også).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå