Gå til innhold

Hvor henter dere inspirasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei dere! :hallo:

Hvor henter dere inspirasjon til bryllupet?

Har dere tips til noen gode blogger, blader eller bøker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wildcat
Skrevet

Overalt ;)

Henter en del inspirasjon fra bryllupsforumet på KG (både positivt og negativt... hehe). Ellers er det en del bryllupssider på nett som man kan ta en titt på (google "bryllup" og "wedding" f.eks). For min del omhandler inspirasjonen fra disse sidene idéer til invitasjoner, brudebukett, bordpynt osv.

Men først og fremst er min inspirasjonskilde bryllup jeg har vært i, og det er ganske mange ;) Prøver å tenke igjennom hva jeg som gjest har opplevd som gode løsninger, dårlige løsninger og hva jeg har savnet. Tenker også på ting jeg synes har vært unødvendige - personlig vil jeg heller legge ned penger og energi i selve festen fremfor f.eks dyre invitasjoner. Invistasjoner etc kan være skikkelig stilige og fine selv om de er billige.

Vårt utgangspunkt for planleggingen er gjestenes velvære og at de skal få en knall dag. Hvis de har det strålende, blir bryllupet fabelaktig, og dermed får vi en super feiring av vår dag.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg enda, men søker inspirasjon til drømmene :sjenert: Jeg finner det i bryllusmagasiner, interiørmagasiner, bryllupsdagbøker her inne, butikker og venninner.

Skrevet

Bryllupsblader og har vært på brullups show. Mye inspirasjon å hente der.

Skal også en tur på museumet, der de har "prinsesse for en dag" utstillingen, med brudekjoler opp igjennom tidene... gleder meg :)

Skrevet

Har kjoept et bryllupsblad og en del bryllupsboeker - masse inspirasjon aa hente der!

Blogger jeg leser er stylemepretty.com og kenziekate.blogspot.com, blandt andre. Ellers kikker jeg mye paa blogger til bryllupsfotografer.

Ofte soeker jeg ogsaa paa random ord i google images, det har hjulpet meg veldg :jepp:

Og ellers i reklamer for interioer og i butikker. Og her paa KG da ;)

Det er ialefall noen av stedene :)

Skrevet

har f.eks lånt bryllupsbøker på biblioteket :D

Skrevet
har f.eks lånt bryllupsbøker på biblioteket :D

Det har jeg ogsaa tenkt til! Bare jeg faar surret meg ned til biblioteket.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...