Gjest Veldig gjerne anonym Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har i lengre tid forsøkt å finne små kondomer, altså EKSTRA SMÅ kondomer. Tro det eller ei men de minste jeg har funnet på min leting i Norge, Sverige og Tyskland samt internett er kondomer som er ca 17 cm lange og 49 mm brede. Men utstyret mitt er ca 9 cm langt og ca 30 mm bredt i erigert tilstand... Er det noen som vet hvor man kan finne extra små kondomer??
Gjest litensak Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har i lengre tid forsøkt å finne små kondomer, altså EKSTRA SMÅ kondomer. Tro det eller ei men de minste jeg har funnet på min leting i Norge, Sverige og Tyskland samt internett er kondomer som er ca 17 cm lange og 49 mm brede. Men utstyret mitt er ca 9 cm langt og ca 30 mm bredt i erigert tilstand... Er det noen som vet hvor man kan finne extra små kondomer?? De solgte noen på kondomeriet før som het micro, og var passe for oss med lite utstyr, men når jeg var innom i går fant jeg de ikke. Mulig de bare var utsolgt, men det blir litt for flaut å spørre de ungene damene i kassa etter det
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 http://secure.condomania.com/TheyFit/theyf...number=C-TFC-12 Kan noe her funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå