Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

neon her som har opplevde at partneren har sovnet under sengekosen?

og hva føler dere da??

eller hva ville dere ha følt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Unnskyld men dette var et festlig spørsmål!

Jeg regner med at om han hadde sovet mens vi hadde sex, så hadde det vært fordi han hadde vært ekstremt sliten på forhånd og da hadde jeg neppe tatt det veldig tungt.

Gjest Leken
Skrevet

:sengekos: Har aldri sovna

:fnise:

Men så er jeg ganske livelig i sengehalmen, så det ville blitt vanskelig.

Men hvis partneren min hadde sovna, da tror jeg at jeg ville smurt inn penisen hans med tigerbalsam eller noe lignende så det hadde blitt litt liv i leken igjen :hoho:

Gjest *Ulla*
Skrevet

Kan ikke se for meg at det kunne skjedd egentlig. Da måtte han i tilfelle vært ekstremt sliten og ikke egentlig klar for sex, og i tillegg måtte det vært veldig kjedelig sex. Nei, det hadde ikke skjedd.

Skrevet

Om det hadde skjedd tror jeg nok at jeg først ville følt meg ganske ubetydelig, men så, når jeg hadde fått tenkt meg om, ville jeg nok klart å se det fra en litt annen vinkel. For det at han hadde sex med meg på tross av at han var så trøtt ville jo bety at han virkelig ville glede meg. Men er du redd for at grunnen til at han sovner er fordi han kjeder seg når dere har sex, bør dere snakke sammen om det er noe dere skal gjøre noe med. Men jeg personlig kan noen dager synes sex som ikke er så veldig aktiv også kan være en god ting, så jeg kan fint se for meg at noe slikt kan skje uten at noen kjeder seg, hvis man bare er trøtt nok. :Gjesp::jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min har ikke sovnet under akten, men noen ganger når jeg overasker han om natten kan han ikke huske det dagen etterpå selv om han har vært helt med. Så jeg mistenker han for å hatt sex i søvne, hehe.

Vet ikke om det helt kan sammenliknes men... Morsomt var det i alle fall.

Skrevet
hei

neon her som har opplevde at partneren har sovnet under sengekosen?

og hva føler dere da??

eller hva ville dere ha følt???

Nei det har ikke skjedd, men kan man annet enn å le?

Jeg har sovnet en gang med en kjedelig loverboy fra livets singledager.

Da var jeg i tillegg skitfull:) Sjarmi sikkert. :skratte:

Gjest Oxford
Skrevet

Har enda ikke opplevd det, men jeg hadde antakeligvis ledd godt om det hadde skjedd. :ler:

Gjest Keitel
Skrevet

Fyren har aldri gjort det, men jeg sovna selv en gang. Ikke med nåværende, men med min første kjæreste.

Han tok det ikke så tungt, han sluttet, pakket meg inn i dyna og lot meg sove ut. Og så ble det litt kjærlig erting resten av måneden :P

Skrevet

Jeg opplevde at han sovnet mens jeg gav ham en BJ, men det skal sies at vi var dritings og skulle i utgangspunktet aldri gått til køys. Dette var i syden med en portugiser...ush... :spy:

Gjest Gjest_lano_*
Skrevet

Jeg er klar som en duracellkanin sånn cirka alltid, men det hendte faktisk en gang at jeg selv sovna midt under akten. våkna opp sammen med en sur type neste morgen, men det var jo kun fordi jeg var så himla trett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...