Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestilte meg akkurat en time til peeling/massasje i salon dagen etter eksamen for å få slappet av litt! :D

Men så lurer jeg litt; jeg får da peelingen av kroppen og så skal jeg dusje - må jeg liksom vandre naken rundt hos hudpleieren??? :-? Regner med at jeg er naken når jeg skal peeles, eller får jeg beholde trusa på?

Syntes bare det hørtes lite fristende ut å løpe fra behandlingsrommet til dusjen med et lite håndkle på meg og kanskje møte andre som er der...

Noen som har gjort dette og vet hvordan det foregår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt selvbruning i salong og da fikk jeg først peeling som måtte dusjes av. Beholdt truse på under peelingen og innsmøringen (men tok den selvsagt av da jeg skulle dusje). Noen steder får du utlevert en slags engangs papirtruse. Dusjen var et dusjkabinett i hjørnet i samme rommet så det var ikke noe problem, og hudpleieren forlot rommet da jeg skulle kle av meg og dusje. Hvis dusjen er i et annet rom låner de sikkert ut badekåper. Du kan kanskje ringe dit og spørre - de synes helt sikkert ikke det er rart at du lurer på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...