Transmogrifier Skrevet 24. juni 2008 #21 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje hun var blitt slått av mannen. Det første jeg ville tenkt var at noe skjedde, ikke at det hadde noe med deg å gjøre. Hvis det hadde vært en klar hevnreaksjon på noe du hadde gjort, da hadde jeg blitt mer sint.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 25. juni 2008 #22 Skrevet 25. juni 2008 Ja, det er jo ikke sikkert hun vil fortelle den egentlige grunnen til at hun ikke kunne komme. Selv har jeg stukket av midt i et bryllup fordi jeg fikk angstanfall. Jeg fortalte ikke det til bruden i hvert fall.
Frey Skrevet 25. juni 2008 #23 Skrevet 25. juni 2008 Om "venninnen" ikke vil fortelle hvis det faktisk er en annen årsak så kan man ikke gå ut ifra annet enn det hun faktisk sier. Så saken er den at hun d**** i deg og det såkalte vennskapet, hun respekterer deg ikke og bryr seg katten i om hun sårer deg. Da er hun ikke engang venninne, og i særdeleshet ikke en av dine beste venninner. Hadde dette vært meg så hadde jeg droppet kontakten fullstendig. Folk som behandler en slik har man ikke bruk for å ha i livet sitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå