Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal dra snart og har gått over alt dette med flytende og beholdere også kom jeg til å tenke litt, er intimservietter flytende? De er jo litt bløte, men om de telles som flytende ble jeg litt usikker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke intimservitter går under væsker, da dette var det som sto på OSL`s sider på nettet.

"Hva regnes som væsker?

Alt flytende som vann, brus, gele, krem, lotion, parfyme, lipgloss, barberskum, aerosoler og annet med lignende konsistens."

Skrevet
Jeg skal dra snart og har gått over alt dette med flytende og beholdere også kom jeg til å tenke litt, er intimservietter flytende? De er jo litt bløte, men om de telles som flytende ble jeg litt usikker på.

Putt dem i posen for sikkerhets skyld. Det gjør jeg etter at jeg ble stoppet og måtte vise hva jeg hadde i vesken. Våtserviettene hadde slått ut på monitoren. Ikke noe stort problem, men det er nå kjekt å kunne gå rett gjennom uten å måtte stoppe i kontrollen selv om de som jobber der er veldig hyggelige :)

Gjest Gjest
Skrevet

:ler:

Den overskriften misforstod jeg gitt. Trodde det var du som hadde planer om å være flytende gjennom kontrollen.

Skrevet
Putt dem i posen for sikkerhets skyld. Det gjør jeg etter at jeg ble stoppet og måtte vise hva jeg hadde i vesken. Våtserviettene hadde slått ut på monitoren. Ikke noe stort problem, men det er nå kjekt å kunne gå rett gjennom uten å måtte stoppe i kontrollen selv om de som jobber der er veldig hyggelige :)

Æsj, de tar så sinnsykt stor plass. Da må jeg finne sånne små og det har jeg ikke funnet enda.

Men måtte du putte de i posen eller gikk det greit?

Skrevet

Våtservietter er ikke flytende, så du trenger ikke putte dem i posen.

Skrevet

De fikk uanset plass så da dyttet jeg de neddi der. Så slipper de å evt krangle på det om de er for våte.

Gjest Gjest
Skrevet

Si meg, er det første gang du flyr?

Skrevet

Har det noe med saken å gjøre?

Skrevet
Æsj, de tar så sinnsykt stor plass. Da må jeg finne sånne små og det har jeg ikke funnet enda.

Men måtte du putte de i posen eller gikk det greit?

Jeg ser at du fikk plass. De små finner du blant annet på apoteket forresten.

Neida, jeg måtte ikke putte dem i posen, men jeg måtte vise vesken min for kontrolløren og selv om _de_ er hyggelige, er det ikke alltid de som står i køen bak er like forståelsesfulle. Gikk bra den gangen, for det var ikke rare køen og ingen måtte vente selv om jeg ble tatt til side, men jeg foretrekker å unngå det :)

Skrevet

Haha, nei. Men første gang jeg flyr siden de posereglene ble innført.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...