Gå til innhold

Plutselig ikke-singel jomfru

Fremhevede innlegg

Gjest småbekymret_gjest
Skrevet

Jeg er jomfru, med jomfruhinna veldig itakt. Jeg er faktisk ganske sikker på at den enten er over gjennomsnittet sterk, eller at jeg er over gjennomsnittet trang. Dette har vært en bekymring for meg lenge, men jeg har på en måte utsatt problemstillingen. Men nå, har jeg plutselig fått meg en kjæreste. Og han er kjempebra, og vi har det kjempebra, og jeg kan tenke meg at et seksualliv kommer til å bli aktuelt om ikke så veldig lenge. Så da lurer jeg på:

1) Jeg har onanert en del, men da har det bare vært klitorisstimulering. Men jeg foretrekker faktisk å onanere med trusa på, bare gni utenpå, tror kanskje jeg liker friksjonen og at jeg synes det er lettere å komme til eller noe. Er det noen fler som har det sånn?

2) Etter klimaks er ofte underlivet veldig sensitivt, og ikke fullt så behagelig å komme nær på en stund. Og etter menns klimaks har jeg jo hørt at de blir slappe, ikke kåte lenger og "ferdige". Så da lurer jeg på, hvordan er dette med seksualakter som er innom både runking, suging og sex? Å åpne et samleie med en blowjob, sånn at han blir ferdig før du har kommet i gang? Eller slutter man rett før det går for ham hver gang?

3) Og når man suger og han kommer inni munnen din. Hva gjør man da? Spytter det ut ved siden av eller noe? For oss som ikke er veldig keen på å svelge med det første.

4) Og til slutt hovedbekymringen. Noe som vel er den største grunnen til at jeg faktisk blir ganske nervøs av tanken på sex, selv om jeg veldig gjerne vil hadde det bare ikke vært for skjedeåpningen min. Er det noen mulighet for at jeg kan ta en tur innom gynekolog og få en titt, høre om jeg faktisk har noe å bekymre meg for, og i såfall; om det er mulig å gjøre noe med det, i form av noen snitt eller et eller annet utvidende inngrep eller noe lignende? Jeg er kjemperedd for at det rett og slett skal være et helvete å trenge igjennom, eller at det faktisk ikke skal gå i det hele tatt.

Ellers takk for eventuelle råd som måtte (forhåpentligvis) strømme på, til uerfarne, nervøse, nysgjerrige og sexlivlystne meg.

Håper ikke det var for mye bry å lese gjennom alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille nervøse du :)

Skjønner at det er en del spørsmål som dukker opp i forbindelse med sex, husker jeg hadde en del tanker som surret rundt i hodet jeg oxo første gangen!

1. Jeg for min del har det ikke sånn, jeg foretrekker vibrasjon :lur: Men hva man fortrekker og ikke ved onani er jo veldig forskjellig fra person til person og jeg vil ikke tro at måten du onanerer på er veldig mye rarere/annerledes enn måten andre onanerer på ;)

2. Det stemmer at gutten er "ferdig" når han har kommet. Jeg vil nok ikke anbefale deg å suge til han kommer fordi da må du høyst sannsynlig vente en stund før han er klar for et samleie. Forspill kan jo være så mangt, du kan jo suge litt og slutte rett før han kommer, oxo kan han sleike deg litt.. eller dere kan fingre/runke hverandre osv osv.. det finnes jo et utall ting man kan gjøre, men sånt kommer jo som regel naturlig når man er tent på hverandre ^^

3. Må du la han komme i munnen din da? Jeg hater å svelge, hater smaken av sperm, men elsker å suge, så skal nok lære det etterhvert.. fram til du venner deg til det og lærer deg å "like" smaken av sperm kan du jo bare runke når han er veldig nær ved å komme slik at han bare spruter på magen, evt kan du la han ta en cumshot hvorsomhelt på kroppen din (de liker å få lov til å sprute i ansiktet, pupper, rumpa etc.. hvertfall etter min erfaring da..)

4. Jeg trodde oxo en gang i tiden at jeg var ultra-hyper-mega-super trang.. men det har seg slik at vi mennesker faktisk er laget for å passe sammen på denne fantastisk deilige måten da =D Bare pass på at dere tar det rolig første gangen og at du ikke føler noe press.. slapp av og kos med hverandre, ha et langt forspill slik at du blir skikkelig våt og tent! Det kan jo oxo være lurt å ha en flaske glidemiddel stående, bare sånn for sikkerhets skyld?

Jeg er helt sikker på at du ikke er noe unormal og at det kommer til å gå kjempe fint ;) Første, andre og tredje gang kan godt være litt ubehagelig og det kan hende du bli litt sår etterpå (jeg blir sår enda liksom, og har vært seksuelt aktiv i 4 år) ..men ikke gi opp selv om det kanskje ikke er supert første gang, det blir bedre!! :Hehe:

Lykke til med første gangen, og håper du har masse deilig sex i vente ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil råde deg til å snakke med en lege som kan ta en vaginal undersøkelse på deg. jeg tviler ikke på at du er helt normal og i fin rfin form, men det kan kanskje roe deg ned om du får høre det fra en lege. Du kan snakke med ham/henne om dine bekymringer og få en bekreftelse fra dem også. Det er jo dumt at din første gang skal bli ødelagt av at du er unødvendig redd.

Jeg suger han ofte til han kommer først,for så å ligge å kose litt før vi fortsetter. Det tar normalt ikke lang tid for oss, men med noen menn kan det ta lenger tid. Dette gjør vi av og til for at han skal vare lenger etterpå. Andre ganger gjør jeg kanskje lite med ham før samleiet sånn rent fysisk, men erter ham og koser mer forsiktig med ham. Andre ganger har vi ikke samleie i det hele tatt og oralsex er hovedretten. Variasjon er kjekkt. Man finner raskt ut hva som passer en her, og det er nok ganske individuellt.

Når jeg suger ham ber jeg han gi beskjed rett før han kommer. Etter hvert merker jeg det også veldig lett på ham, for han kjennes annerledes ut rett før. Da avslutter jeg med handa, slika t jeg slipper å få det i munnen. Han har få klager på dette. Også her må man forsøke seg frem. Jeg har forsøkt å svelge men funnet ut at det ikke er for meg, mens andre liker det veldig godt.

Dere må nok bare nyte og lære hverandre å kjenne. Det kan ta litt tid, men gud så kjekkt det er å oppdage hverandre også :blunke:

Skrevet

hei hei!

For det første, det kommer til å gå fint. Bare som de andre sier, prøv å slapp av, gi han god beskjed om at det er din første gang (selv om det er pinlig) for da er han mer på vakt om du skulle trenge tid/mer oppvarming.

jomfruhinner kommer i så mang en form, det er i de fleste til feller ikke snakk om en heldekkende ting (dermed brytes den ikke ved tampong bruk) men om en del av skjedeåpningen. Noen har ikke engang en jomfruhinne. Tror ikke du trenger å være redd for et salig blodsøl om du ikke har en heldekkende (bare et par % har dette) og da hadde selv tampong bruk vært vanskelig.

Lykke til, og selv hvor dumt det høres ut... prøv å slapp av.

Gjest dalieo
Skrevet
1) Jeg har onanert en del, men da har det bare vært klitorisstimulering. Men jeg foretrekker faktisk å onanere med trusa på, bare gni utenpå, tror kanskje jeg liker friksjonen og at jeg synes det er lettere å komme til eller noe. Er det noen fler som har det sånn?

Jeg har det også sånn! :) Har bestandig syntes det er mye deiligere. Har kanskje noe med at da kan jeg gjøre det hardt og fort uten at det blir overfølsomt.

2) Etter klimaks er ofte underlivet veldig sensitivt, og ikke fullt så behagelig å komme nær på en stund. Og etter menns klimaks har jeg jo hørt at de blir slappe, ikke kåte lenger og "ferdige". Så da lurer jeg på, hvordan er dette med seksualakter som er innom både runking, suging og sex? Å åpne et samleie med en blowjob, sånn at han blir ferdig før du har kommet i gang? Eller slutter man rett før det går for ham hver gang?

Kan bare snakke for meg selv og kjæresten, men:

Suging foregår som oftest i forspillet vårt, eller at vi tar en liten pause i samleiet.. er bare å bytte på det, i stedet for å konsentrere seg om èn ting til gutten kommer :)

3) Og når man suger og han kommer inni munnen din. Hva gjør man da? Spytter det ut ved siden av eller noe? For oss som ikke er veldig keen på å svelge med det første.

Gjør det som passer for deg, for eksempel å spytte det ut i et håndkle eller noe. Hvis du ikke har noe lyst at han skal komme i munnen din i det hele tatt, kan han jo for eksempel komme på deg? På brystene eller magen etc.

Men husk å ikke stress med alt dette! Ta det sakte, og når du selv har lyst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...