Monna Skrevet 22. mai 2003 #1 Skrevet 22. mai 2003 Hjelp, i går kom samboeren min og viste meg brettet med p-piller. (bruker 28 varianten). Jeg har glemt å ta de tre sisste av de farvede pillene og to av de hvite på brettet. Det er meg i et nøtteskall det. Ser jeg dem ikke, husker jeg dem heller ikke. Dem hadde blitt liggende bak noen esker med allergimedisin. Sliter jo også med å huske dem da.. Det jeg lurer på nå er... hvor stor sjanse er det for at jeg kan ha blitt gravid nå?
jordbær Skrevet 22. mai 2003 #2 Skrevet 22. mai 2003 putt dem i tannglasset ditt eller på nattbordet. Letter å huske på dem da. Sjangsen for å bli gravid? Tja. Ikke særlig stor, men..eh.. en mulighet?
Gjest Zalomine Skrevet 22. mai 2003 #3 Skrevet 22. mai 2003 Sjangsen fro at du har blitt gravid? Avhenger av om/når du har hatt sex, selvsagt. At du glemte de hvite (de store hvite på slutten), det gjør absolutt ingen ting, men å glemme de farvede, det gjør noe. Å glemme tre på rad, det tolker kroppen din som at du har sluttet... Faren for å bli gravid, gitt at du har sex uten annen beskyttelse da, den er ABSOLUTT tilstede. Om du leser tråden "glemte pille nr. 20", så ser du at vedkommende ble rådet av produsenten til å begynne på nytt brett tilsvarende tidligere, altså i ditt tilfelle tre dager før du normalt skulle begynt på nytt brett.... det blir sånn ca i morgen? Og bruk annen beskyttelse i et par uker. Ta en test dersom du er usikker, men det kan dui ikke gjør før om ca 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå