Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Leste i innlegg her om en datter som ikke ville dusje, at det var noe galt hvis det luktet "MUS" av jentungen ? Er det så unormalt ?? Min jente på snart 4 år har hatt slike lukter ihvertfall det siste året.. Kanskje det har noe med, hvor mye de onanerer ? For de fleste gjør jo det..Mange oftere enn andre..Og min gjør vel det VELDIG ofte..Også mens hun sover, så hun blir jo sår.. Men dette er jo normalt, det er jo noe som alle vet..Men kan dette ha sammenheng med lukten ? Noen som vet det ?? Småbarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Hei, en annen småbarnsmor her Jeg vasker datteren min nedentil hver dag og likevel så kan hun lukte sånn. Hun tar av og til frem potten for å gå på toalettet og når bleien er av, så kan hun fikle litt der nede, men det er bare i noen sekunder. Så det kan jo hende at jeg ikke får det med meg og ikke vet jeg om hun har begynt å onanere en gang. Men hun er jo i den alderen. Men jeg synes ikke folk bør komme med stygge kommentarer bare pga det. Da skulle man tro at de aldri hadde hatt barn i liten alder. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg vil tro at lukten har sammenheng med dette ja. For barna vasker jo seg ikke etterpå og så går de rundt med hendene fulle av den lukten....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg blir litt provosert, datteren min har faktisk aldri holdt på sånn der nede, det er helt greit at det er vanlig at noen gjør det. Men det kan vel være like vanlig å ikke gjøre det!!!! Og noen småjenter lukter det da tydeligvis mus av mens andre bare lukter urin eller tiss!!! Respekt går vel begge veier her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 Har ikke sagt noe annet heller jeg. Noen barn gjør det mens andre ikke. Mente ikke noe vondt med noe som helst her altså.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 "Muselukt" på barn som er 4 år gammel?? Barn på 4 år som onanerer? Mulig det skjer, men det er ihvertfall ikke vanlig. Og er det uvanlig, så er det sikkert ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 12. april 2002 #7 Del Skrevet 12. april 2002 4 åringer som onanerer er helt vanlig. Jeg sier til min datter at pelle oss i nesen og i rumpa,det gjør vi hjemme.Dermed er det helt normalt for henne. Min datter lukter kun tiss da hun ikke tørker seg så bra-hun blir også ofte sår så sinksalven er forsatt i bruk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 12. april 2002 #8 Del Skrevet 12. april 2002 Er dette vanlig? Har ikke merket slik lukt på noen av våre 3 små. Og jeg har en fin nese!! Dreier dette seg kun om jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #9 Del Skrevet 12. april 2002 hei, jeg har sagt til barna mine at det er veldig viktig at de er rene på hendene hvis de skal ta på tissen sin, pga bakterier og slikt. og nei det er ikke bare jenter dette gjelder. sønnen min som nå er 5 har vel kost med tissen sin et par-tre år nå. jeg har også sagt at dette er noe de kan gjøre i sengen, behøver ikke å sitte i stua å gjøre det foran alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #10 Del Skrevet 12. april 2002 Det dreier seg iallefall om jenta til "småbarnsmor".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 12. april 2002 #11 Del Skrevet 12. april 2002 Og hva var den ment som?:x Jeg vasker datteren nedentil hver dag, vasker hender og ansikt på henne hver dag, hun dusjer hver annen/tredje dag. Uansett om det går 3 eller 4 dager mellom dusjingen, så kan det lukte "muse"lukt av henne. Er det noe å henge seg opp i??? Det er normalt at barn i den alderen onanerer. Hva skal jeg liksom gjøre da? Si nei, fy, ikke lov å gjøre det og gi henne et anstrengt forhold til seksualitet??? Skulle tro du ikke har barn, siden du dømmer meg på den måten der. Men du tror vel ikke på det jeg har skrevet her i dette innlegget heller. Men det bryr jeg meg ikke om.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #12 Del Skrevet 12. april 2002 Hei småbarnsmor... Ikke la deg iritere av disse som kommer med kritikk fordi at du lar datteren din få ha et normalt forhold til sin egen kropp og sexualitet.... Det er som du sier helt normalt at barn utforsker sin egen kropp og onanerer om alle gjør det? Nei det er ikke alle som begynner like tidelig,men uansett er den normalt.... Små baby gutter kan få reisning ved bleie bytte og pille seg på tissen,men det er det ikke så mange som reagerer på.... Trodde sammfunnet i dag var kommet lenge enn som så når det gjelder å akseptere at jenter på lik linje som gutter har rett å lære å kjenne sin egen kopp og utforske!!! Så er det heller ikke så lett å holde tritt på at hendene blir vasket etter at barne har tatt seg neden til.... Det er jo ikke som om det tyder på at foreldrene er u-hygenisk bare for at deres barn lukter "muse lukt".... Kan jo ikke løpe etter dem med vann og sepe heller..... Nei jeg støtter deg jeg Småbarnsmor og gir deg ros for at du er så pass moden og klar synt at du lar ditt barn få lov å utvikle seg i det tempoet hun selv føler for og for at du ikke legger skul på en så vanelig ting.... Klem fra _________________ *** Lottemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-12 14:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå