Sandman Skrevet 22. mai 2003 #1 Skrevet 22. mai 2003 Sakset fra Nettavisens "Stang Ut": «Når vi ser på nyhetene, så er det så mye fryktelig som skjer rundt omkring i verden og i Norge. Det er drap og voldtekt, det er så mye vondt hver eneste dag at jeg begynner å lure på om det er noen verden å sette barn inn i.» Veronica Orderud, som selv er dømt for medvirkning til tre overlagte drap (VG)
MarianneE Skrevet 22. mai 2003 #3 Skrevet 22. mai 2003 Hun er nok ikke akkurat rette personene til og uttale seg, nei......
Gjest salma Skrevet 22. mai 2003 #5 Skrevet 22. mai 2003 Vel, en ting skal hun ha; hun ville nok lært barnet sitt å hevde seg og forsvare seg her i verden. "Gi meg godteriet ditt, ellers dreper jeg deg!" Og hvem ville vel turt å mobbe barnet hennes? "Pass deg, ellers sladrer jeg til mamma!". Tror den ungen kunne fått det greit, jeg
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #6 Skrevet 22. mai 2003 Og hvem ville vel turt å mobbe barnet hennes? "Pass deg, ellers sladrer jeg til mamma!". Tror den ungen kunne fått det greit, jeg '
Suzy Skrevet 22. mai 2003 #7 Skrevet 22. mai 2003 Skjønner ikke hva hun bekymrer seg for - er det ikke sånn at hun ikke får lov til å ta på Per engang da? Blir ikke barn av å se på hverandre vet du Veronica. Suz
Gjest Hege Skrevet 22. mai 2003 #10 Skrevet 22. mai 2003 Nok en persondebatt vi ikke ønsker.. www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Anbefalte innlegg