Gjest Gjest_snartbrud_* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Nå nærmer den store dagen seg med stormskritt...og talen er ikke ferdig. Men er på god vei, tror jeg, i hvert fall i tankene. Jeg skal skrive i eventyrform, og tror dette vil slå an. Håper i hvert fall det. Men er det ingen som har skrevet ferdig sine taler, eller som er gifte og har talen sin lagret, som vil dele? Hadde vært så morosomt å lest noen taler, for å få litt inspirasjon...
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Nå nærmer den store dagen seg med stormskritt...og talen er ikke ferdig. Men er på god vei, tror jeg, i hvert fall i tankene. Jeg skal skrive i eventyrform, og tror dette vil slå an. Håper i hvert fall det. Men er det ingen som har skrevet ferdig sine taler, eller som er gifte og har talen sin lagret, som vil dele? Hadde vært så morosomt å lest noen taler, for å få litt inspirasjon... Jeg har ikke startet enda!!! Hvorda n har du skrevet din? Ville du ha lagt ut din da??
Chica Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Alt for personlig til at jeg vil legge ut her, men skrev den på kvelden før bryllupet etter å ha gått og tenkt på det noen uker. Kjørte en ganske standardtale, kort takk til foreldre, svigerforeldre og forlover og så litt lengre bit til mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå