Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og typen vil gjerne på telttur i sommer. I skogen, på fjellet eller ved sjøen. Vet ikke hvor ofte vi kommer til å dra på tur, men teltet blir sannsynligvis ikke brukt kjempeflittig.

Derfor vil vi ikke bruke masse penger på det.

Biltema selger tomannstelt for 200-300 kroner, Jysk har vel også lignende pris... Er disse greie å bruke, eller blir de fort ødelagt? Har god erfaring med andre ting fra Biltema, men er veldig skeptisk til Jysk.

Hvor store er tomannstelt? Hvor store er tremannstelt? Så at de selger det på Intersport (?) til 500kr... Stoler litt mer på sportsbutikker enn typisk lavprissteder som Jysk, men er det bare teit?

Det beste trenger ikke alltid være det dyreste...

Kan noen anbefale steder hvor man får kjøpt billige telt som har grei kvalitet?

Maks 500-600kr, helst billigere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg bruker telt fra Jysk når jeg skal på festival. Funker fint det. Helt til en eller annen full person legger seg oppå det da...

Skrevet

Har telt fra Biltema, det er et helt greitt telt til vårt bruk i alle fall.

Kostet ca 400 kr.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor store er tomannstelt? Hvor store er tremannstelt?

Min erfaring er at det er lurt å beregne telt til en person ekstra i forhold til hvor mange man er. Dere er to, da kan det være greit å velge et tremannstelt. Plassen i teltene er nemlig beregnet ut fra veeeeeldig trange kår. Joda, det går an å skvise tre personer inn i et tremannstelt, men da blir det trangt. Er greit med LITT armslag. :)

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Kan være praktisk å regne med at bagasjen skal ha plass også.

Skrevet

Husk at det bør ha fortelt foran....

Utrolig kjedelig med våt bagasje fra 1. natta. Det setter liksom en demper på turen. Jeg bommet der nemlig.

Skrevet

Kanskje lurt å se etter tilbuder på sportsbutikker? Vi kjøpte vår telt med 70% avslag og da kostet det nesten like lite som Jysk-teltene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...