Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Er på boligjakt og lurer på hva som er lurt å gjøre for å få bolig så fort som mulig... Bortsett fra å sette inn annonse i avis (det er så dyrt, men gir det som regel god respons? da skal det vurderes isåfall), på internett, henge opp lapper og spre ordet blant venner og kjente... Fantasien min stopper der, men noen kreative sjeler kan kanskje hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Du skal leie bolig? Prøv med en kreativ avisannonse. Ligg unna zett.no, billig men gir ingen resultater
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Du skal leie bolig? Prøv med en kreativ avisannonse. Ligg unna zett.no, billig men gir ingen resultater Det avhenger av hvor du bor. Jeg har alltid brukt zett.no (har flyttet en del de siste årene) og alltid fått bra napp. Men så er zett veldig mye brukt her jeg bor, pga samarbeid med den lokale avisa. Fordelen med zett (eller finn.no) er at du kan legge inn mye mer info enn i en avisannonse. Du kan også sette inn bilde av deg selv, noe som kan virke betryggende på de som skal leie ut. Eventuelt kan du lete blant "til leie"-annonsene på finn og zett. Da får du igjen samme fordel i forhold til avis: Mer info og bilder. (Ikke på alle, men mange)
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 På Hybel.no er gratis å annonsere .Det finnes leiligheter der også.
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg og min mor satte oss ned med mobil og laptop og ringte på forskjellige boliger og leiligheter som var på finn.no. Mye var allerede leid ut, men, da vi ringte på en leilighet som hadde vært på nett i 10 minutter, fikk vi napp, og en fin leilighet. Utleier er en kjempehyggelig familie som stort sett er stille og rolig... Nå bor vi i Bergen. Da jeg bodde på et mindre sted, bare spurte jeg bekjente og venner om de visste om noe jeg kunne leie... Lykke til!
Sola^ Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Stavanger Aftenblad tar 99 kr for ei lita annonse for 1 dag i avisa og 30 dager på finn.no, så det er ikkje alltid det er så dyrt å annonsere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå