effy Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Nå er det ikke lenge til jeg skal gifte meg, og jeg trenger en god bodylotion/ krem til armer og rygg da jeg skal ha en stroppløs kjole. Noen som kan anbefale meg noe? Jeg har også et stort arr på ryggen, bør jeg bruke dekkstift?
Frøken eple Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Biotherm sin. Fin og lett, blir ikke liggende som et lag utenpå.
NovaFlare Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg elsker 98% aloe vera gel fra Jason. Huden min transformerte seg helt etter jeg begynte med den. Bruker den på ansikt og kropp. Du får den i egen body-lotion også, den er mer kremaktig.
Sekretæren Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Nå er det ikke lenge til jeg skal gifte meg, og jeg trenger en god bodylotion/ krem til armer og rygg da jeg skal ha en stroppløs kjole. Noen som kan anbefale meg noe? Jeg har også et stort arr på ryggen, bør jeg bruke dekkstift? Jeg er enig i at Biotherm sine produkter er knallbra! Lurer på en ting... hvor synlig er arret ditt? Er det slik at det krever mer enn en dekkstift? Som foreksempel kroppssminke? Tenkte kanskje at du kunne gjøre ting verre i forsøket på å skjule det. Skjønner godt at du ønsker å skjule det, siden du skal føle deg 100 % vel på en slik dag. Hvis det får deg til å føle deg bedre, og hvis forsøket på å skjule det ikke gjør det verre, så hvorfor ikke... Men, for hva det er verdt, jeg som gjest ville aldri tenkt over at brura har et arr på ryggen. Ha en super dag!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Bodybutter fra Body Shop! Koster litt over 150 kr tror jeg, lukter deilig og holder heeele dagen og natta!
topsy Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Biotherm sin. Fin og lett, blir ikke liggende som et lag utenpå. slenger meg med på denne, Biotherm er kjempegod. Koster noen kroner, men er kjempedrøy. det beste er at den er lett å smøre på og ikke blir liggende som ett lag som sagt før her.
LilleEkorn Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 slenger meg med på denne, Biotherm er kjempegod. Koster noen kroner, men er kjempedrøy. det beste er at den er lett å smøre på og ikke blir liggende som ett lag som sagt før her. Signerer denne! Bruker ikke noen annen bodylotion! Lukter godt og trekker raskt inn i huden.
kitekatt Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har prøvd mange, både billige og svindyre bodylotions (inkl. Biotherm) men faller alltid tilbake til Dove Silkening Lotion (den aprikose serien) Den gir så fint skimmer i huden også, så jeg vil anbefale den. Brukte den selv når jeg giftet meg og fikk kommentarer på at jeg hadde så flott og glødende hud..hehe. Du får den på HM, Cubus og endel matbutikker. OBS: MÅ ikke forveksles med den vanlige blå serien til Dove...den er fæl!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor må du absolutt skjule arret ditt? Jeg har flere arr, men går da i bikini for det. Er egentlig stolt av arrene mine jeg. Tenker aldri på arr som noe stygt. De er en del av meg. Så glem arret ditt, og kle på deg den vakre kjolen. Ingen kommer til å bry seg om arret ditt. Og gjør de det er det deres problem.
NovaFlare Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Så glem arret ditt, og kle på deg den vakre kjolen. Ingen kommer til å bry seg om arret ditt. Signerer! Arr har jeg aldri brydd meg om. Det er bare en vevsforandring i huden, hadde skjønt det om det var masse kviser, for det KAN jo gå bort Men arrene er en del av deg
effy Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar! Jeg tenkte evt. å bare "tone ned" arret litt. Hadde det vært så stygt at jeg hadde skjemtes, så hadde jeg ikke valgt en kjole med bar rygg. Men nå er det jo sånn at man vil jo være så fin som mulig på den store dagen da. Men jeg skal se etter biotherm sin. Den hørtes veldig bra ut!
NovaFlare Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Hvis du vil tone det ned kan du ta på oljebasert foundation, som matcher farger på ryggen din selvsagt, som har god dekkevne
bente_i Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Vær obs på at Biotherm har flere forskjellige bodylotioner. Selv synes jeg den blå krukka fra "Biosenses" serien til Biotherm er best. Skal du dekke til arret kan det sikkert lønne seg å øve litt på forhånd. Lykke til på den store dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå