Plym Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 (endret) Er det noen som har bestilt konsertbilletter (klassisk) i Praha på nettet, og som kan anbefale en bookingside? Og hvordan kommer man seg greiest fra flyplassen til sentrum? Taxiene i den byen er jo beryktet, men det er sikkert forskjell på selskapene. Eller finnes det andre gode tilbud? Endret 22. juni 2008 av Plym
Klematis Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Og hvordan kommer man seg greiest fra flyplassen til sentrum? Taxiene i den byen er jo beryktet, men det er sikkert forskjell på selskapene. Eller finnes det andre gode tilbud? Har ingen forslag ang billetter, men da vi var i Praha i januar i fjor så tok vi lokalbussen fra flyplassen inn til byen. Kostet en femmer eller noe slikt og gikk kjempegreit. Det var forresten en bod inne på flyplassen hvor de solgte billetter, og de både tok VISA og snakket engelsk Husker dessverre ikke nummeret på bussen, men om du googler litt så er jeg sikker på at du finner utav det. Hørte/leste forresten aldri noe om beryktede taxier i Praha...? Hva er de beryktet for?
Gjest Oxford Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Flyplassen har også egne "flybusser" (stort sett vanlige minibusser) som kjører deg til en spesifikk adresse dersom du ønsker det. Det koster ca 100,- per pers, og er antakeligvis både billigere og tryggere enn å ta en vanlig taxi inn til sentrum.
Plym Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Takk skal dere ha. Det høres fint ut. Taxibransjen i Praha er beryktet for å være helt vill vest. Det er stor sannsynlighet for å bli lurt på prisen, men det har også visstnok vært mange tilfeller av trusler og vold i forbindelse med krangel om pris. Jeg reiser sammen med mine gamle foreldre, og vil derfor legge opp til minst mulig ubehageligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå