Gå til innhold

Serum som gir fukt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har typisk blandingshud med både noen svært tørre områder (kinn og panne) og fete/litt urene partier (hake og nese). Jeg har en god fuktighetskrem fra Dermalogica (Active moist) som fungerer bra for huden min, men kunne tenkt meg et produkt som gav litt mer fukt. Har sett litt på denne fra Dermalogica. Noen som har erfaring med denne? Muligens ikke det mest ideelle for haken min, men jeg trenger jo ikke bruket fuktighetsserumet der. Takknemlig for tips :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evine

Jeg har veldig tørr hud i ansiktet og bruker Iris-oljen til Declore under en rik fuktighetskrem .. tar noen få dråper av oljen og fuktighetskrem oppå - fungerer fint for meg .. men jeg har ikke noen problemhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, takk for svar. Jeg blir litt skeptisk når jeg høre olje? Blir den liggende utenpå huden eller trekker den greit inn? Er det for eksempel mulig å bruke den under dagkrem og sminke? Håper du kan avkrefte min skepsis :). Har hørt mange som er svært fornøyd med produkter fra Decleor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evine

Jeg synes den trekker fint inn i huden .. og jeg bruker ansiktskrem og sminke oppå ..

.. er blitt helt avhengig av å bruke denne oljen, men forhør deg med en som har greie på det .. for som sagt så har jeg ikke problemhud - bortsett fra at jeg trenger mer fuktighet enn mange andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Angel_*
Jeg har typisk blandingshud med både noen svært tørre områder (kinn og panne) og fete/litt urene partier (hake og nese). Jeg har en god fuktighetskrem fra Dermalogica (Active moist) som fungerer bra for huden min, men kunne tenkt meg et produkt som gav litt mer fukt. Har sett litt på denne fra Dermalogica. Noen som har erfaring med denne? Muligens ikke det mest ideelle for haken min, men jeg trenger jo ikke bruket fuktighetsserumet der. Takknemlig for tips :).

Heisann.

Jeg har også blandingshud, og tidligere fant jeg ikke noe som kunne hjelpe meg med å gi fukt for de tørre partiene, men ikke for problemområdene.

Har forelsket meg HELT i 3-i-1 rens og fukt for kombinert hud, fra Mary Kay. Huden min har aldri vært så bra. Den føles ren og myk, men ikke fet. I tillegg har jeg også kjørt serumsettet derfra, for ekstra fukt og aldringsforebygging. (Dagserum med solfaktor, og nattserum med kollagenstimulerende virkning).

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...