Gå til innhold

Brudesalonger som LEIER ut brudekjoler i Bergen og omegn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om noen brudesalonger i Bergen og omegn (kan ta turen til Os også) som leier ut brudekjoler? Jeg har ingen interesse av å ha brudekjolen hengende i klesskapet til evig minne, og slipper gjerne unna stresset med å selge den etterpå også, om der er penger å spare. Jeg har sett på noen nye til rundt 6000 som er ganske pene. Er det vesentlig billigere å leie kjole? Inkl. rens og tilpassing? Jeg ser ikke for meg at jeg skal ha en superekslusiv designerkjole. Og jeg tror ikke jeg tør å bestille på ebay - ikke tror jeg at det er tid heller (se neste avsnitt).

Litt "på siden":

Hvor sent ute kan man være å shoppe/leie brudekjole? Jeg skal føde 3 mnd før bryllupet, nemlig, og aner ikke hvordan kroppen min ser ut da... Regner med at brystene er litt mer Dolly Parton enn de er nå, og magen sikkert liiitt større... Håper at snøre-kjolene kan være litt fleksible på de områdene? :O

Fortsetter under...

Gjest LindaKristin

Litt "på siden":

Hvor sent ute kan man være å shoppe/leie brudekjole? Jeg skal føde 3 mnd før bryllupet, nemlig, og aner ikke hvordan kroppen min ser ut da... Regner med at brystene er litt mer Dolly Parton enn de er nå, og magen sikkert liiitt større... Håper at snøre-kjolene kan være litt fleksible på de områdene? :O

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...