Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marihan
Skrevet

Vi har fått oss bredbånd fra Get, og skulle prøve å installere herligheten selv. Vi har koblet alt etter instruksene, men likevel så står modemet og blinker og vi kommer ikke inn på nett. Noen som har tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modemet får antageligvis ikke kontakt med Get. Det kan være et problem med linjen eller at abonnementet ikke er registrert enda. Om dere har vært å registrert dere på Elkjøp eller liknende, så mener jeg å huske at det vil ta en time eller to før dere er registrert hos Get.

Ellers kan du sjekke driftstatus for å se om det er noen problemer i deres område.

Gjest marihan
Skrevet

Vi bestilte det direkte fra Get, de var her og leverte det for noen dager siden. Jeg har også sjekket driftsstaus, og det skal ikke være noen problemer i området. Men takk for svar.

Jeg får vel bare ringe og få de til å sende en kar.

Skrevet
Vi bestilte det direkte fra Get, de var her og leverte det for noen dager siden. Jeg har også sjekket driftsstaus, og det skal ikke være noen problemer i området. Men takk for svar.

Jeg får vel bare ringe og få de til å sende en kar.

Husk at hvis det er deres feil at det ikke fungerer og de sender ut en tekniker må dere betale. Kan du beskrive problemet litt nærmere? Hvilke lamper er det som blinker, har dere tatt strømmen på modemet, ventet 20 sekunder og satt den i igjen, og sjekket alle kabler?

Gjest Lillebøll
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt kontakt med teknisk support hos get jeg.

Det første du må gjøre er det som beskrives lenger opp her. Trekke ut kontakter. Pleier hjelpe i 70% av tilfellene ;)

Gjest marihan
Skrevet

Det er et lys som blinker, og det er det lyset hvor det står online. Vi har forsøkt å trekke ut kontakten, slå av og på og gjort alle de der triksene som står beskrevet at man kan gjøre. Han som bodde i leiligheten tidligere hadde selv get, så vi fikk beskjed om at det bare var å plugge inn, så skulle det funke.

Det skal komme en tekniker på onsdag, så får vi høre hva han har å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...