*Emma* Skrevet 25. juni 2008 #21 Skrevet 25. juni 2008 Poenget mitt er jo at hvis prisen er reell så koster det bare noen hundrelapper å få kjolen, og det har man råd til uansett hvor dårlig den er. Men hva gjør man når kjolen er gått ut av produksjon da? Det er nemlig "min", og den er det veeeeldig få som har til salgs Kjolene går ikke så fort ut av produksjon. Min var 2004 modell tror jeg og jeg giftet meg i 2007. Dessuten finner du ofte kjolen brukt på finn.no Jeg ville mye heller betalt 5.000for en brukt ekte kjole enn 1000for en kopi. De ekte kjolene er mye bedre kvalitet og det synes. Min kjole hadde dessuten fantastisk godt stoff. Jeg stappet den i en koffert da jeg dro til USA og den var ikke skrukkete da jeg tok den opp. Jeg trenget ikke steaming engang før jeg brukte den. Har sett noen av disse kinakjolene som ser ut som skurefiller når de kommer frem til Norge....
Neytiri Skrevet 28. juni 2008 #22 Skrevet 28. juni 2008 Vi har kjøpt veldig mye på ebay før og regla storsett er å kjøpe på Buy Now items, og selvfølgelig kommentarer fra tidligere kjøpere. Ebay butikker er oftest det sikreste valget siden dem har lang erfaring med salg. Samboeren min kjøpte diamant forlovelses ring for meg på ebay og fikk den takstert på mer en dobbelt prisen hann betalte så det går an å få gode kjøp, men vanligvis er det too good to be true når prisen er såå lav. lykke til :love: Vi gifter oss 6.juni, 2009
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå